בחירת חבילת אחסון

 


אחסון או אירוח אתרים איכותי הוא המאפיין החשוב ביותר בקידום האתר או העסק שלך.
איכות אחסון אתרים נקבעת לפי מאפיין עיקרי אחד – זמינות האתר שלכם!
עבודת קידום רבה ויקרה של התאמות , שינויי תוכן, שינויי מבנה ובניית קישורים יכולה לרדת לטמיון ברגע אחד.
בכדי שלאחסון האתר שלכם יהיו רק השפעות חיוביות על קידום האתר שלכם עליכם לדרוש ולקבל מספק האחסון שלכם אירוח וזמן אוויר יותר מ 99% מהזמן.

הסבר על האיור:

השרת של הספק שלי נפל

נזק חמור עלול להיגרם לקידום האתר שלכם במקרה של נפילות חוזרות של שרת האחסון שלכם.
אם במהלך הזמן בו האתר שלכם לא פעיל, בוצע סריקה על ידי סורקים של מנוע חיפוש כמו גוגל, דירוג האתר שלכם עלול להיפגע.
ברגע שהאתר לא זמין יותר מפעמיים במהלך סריקה של מנוע חיפוש אתם פשוט זורקים את כל עבודת האופטימיזציה והקידום של האתר שלכם לפח!

בחירה של ספק אחסון אתרים איכותי יבטיח שמירה על דירוג האיכות של האתר שלכם.

אנחנו ב web-seo מציעים לכם חבילות אחסון איכותיות בהתאמה מלאה לדרישות שלכם.
אנחנו דוגלים בשקיפות עם לקוחותינו, שירות לקוחות איכותי ומהימן, התאמת חבילות אחסון לכל לקוח באופן ייחודי, מצוינות והכי חשוב מקצועיות בסיפוק שירות אחסון לעסק שלכם.

ההצעה הכי טובה שלנו, לשאול את לקוחותינו! לעולם לא תשמעו מלקוחותינו "שרת" ו-”נפל" באותו המשפט.

אנחנו ב web-seo מציעים לכם את פתרונות האחסון המתאימים ביותר לעסק שלכם:

כדי שנוכל להתאים לכם חבילת אחסון לאתר שלכם, צרו עמנו קשר, בטלפון או באמצעות טופס יצירת קשר ואנחנו ניתן לכם את ההצעות הכי טובות שלנו.

זמן הטעינה של האתר

סורקים של מנועי חיפוש לא אוהבים אתרים אשר זמן הטעינה שלהם ארוך. רוחב פס לא מתאים, או עומס על שרת האחסון שלכם עלול לפגוע בדירוג האיכות של האתר שלכם ולירידה בדירוג תוצאות החיפוש של העסק שלכם.
בעבר, כאשר הייתם שואלים על אילו שרתים כדאי לאחסן את האתר, הייתם מקבלים תשובה כי עדיף לאחסן בחוץ לארץ. כיום, השרתים אשר נמצאים בארץ מספקים ללקוחות מהארץ מהירות גלישה גבוהה יותר מאשר מחו"ל.
כך, אם העסק שלכם ישראלי, ומוכוון לקהל יעד ישראלי אין ספק כי לשיפור זמן הטעינה של האתר שלכם עדיף לאחסן על שרתים בארץ.

כמובן שמבנה או תוכן אתר עלול להשפיע על זמן הטעינה של האתר שלכם.
אנחנו ב web-seo מציעים ללקוחותינו חבילה משולבת למיצוי הפוטנציאל המרבי של העסק שלכם. חבילה מותאמת אישית לעסק שלכם, אחסון שרתים ייעודיים בארץ ובחו"ל.


שיוך גאוגרפי של העסק

ידוע כי מנועי החיפוש כמו גוגל מבצעים שיוך אתר לאזור הגאוגרפי של הדומיין ולכך השפעה על מיון תוצאות החיפוש. כאשר מבוצע חיפוש בגוגל ישראל, תוצאות החיפוש הרלוונטיות מהארץ יקבלו עדיפות וידורגו במיקום טוב יותר מאשר אתרים המאוחסנים בחוץ לארץ.
דומיין, סיומת co.il , שפת אתר, מיקום שרת אחסון וקישורים כל אלה הם חלק מקביעת דירוג האיכות של מנועי החיפוש ביחס למיקום הגאוגרפי.
הכוונה היא פשוטה, אם העסק הוא אתר מסחר אלקטרוני בין לאומי, ברצוננו להראות למנועי החיפוש כי קהל היעד הוא קהל יעד בין לאומי. לכן, ישנה ברורה לשפת האתר.
שיוך גאוגרפי של עסק יבוא לידי ביטוי רב יותר באחסון SEO. כאשר ברצוננו לבנות מספר קישורים לעסק שיתרמו לקידום, נרצה להתאים את מאפייני האתר לספק האחסון- עסק ישראלי או בין לאומי.

כאשר לספק האחסון שלכם השפעה כל כך רבה על קידום האתר שלכם אל תתפשרו, הצטרפו לקהילת לקוחותינו ולא תצטערו כאשר תקבלו אחסון אתרים מקצועי ואיכותי.

כיצד בוחרים חברת אחסון טובה?

תבדקו! אל תקשיבו לספק, דברו עם לקוחותיו ותראו אם הם מרוצים.

הבנתם את ההשפעה של חברת אחסון טובה על קידום האתר שלכם, עכשיו איך בוחרים?!
בארץ יש כיום כמה מאות חברות אחסון אתרים שונות. עבורכם הכנו מס' טיפים לבחירה חברת אחסון טובה:

אמרנו כבר לדבר עם לקוחות?

בדקו את האתרים של הלקוחות. בדרך כלל לחברות אחסון טובות יהיו מספר לקוחות בדירוגים הגבוהים, עם אתרים איכותיים יותר. חשוב! דברו דווקא עם הלקוחות בתוצאות חיפוש פחות טובות, או בעלי אתרים שנראים לכם איכותיים פחות. שאלו אותם על טיב שירות האחסון.
בדקו זמינות שרתים- מגוון כלים לניתוח זמינות שרתים קיימים ברשת. בחרו אחד ובדקו את שרתי האחסון של מציע שירות האחסון. זמינות השרתים נמוכה מ 97% זאת סיבה מספיק טובה להימנע משירותיה.
בקשו תקופת ניסיון של חודש לפני התחייבות. במהלכה כדאי לבדוק את המענה וטיב השירות אותו אתם מקבלים. אל תחששו להתקשר מאוחר במקרה של בעיות. עדיף לבדוק מאשר להצטער מאוחר יותר.
בדקו גמישות תשלומים- קשה לכם להחליט? שיהיה לכם נוח להתנתק מתי שבא לכם בלי להפסיד כסף.
אל תבחרו באחסון אתרים חינמי- ולכך מספר סיבות (קישור).
יש לכם אתר מבוסס ASP או PHP, תשאלו את הספק אילו שרתים הוא יכול להציע לכם.
השווה מחירים- מכיוון שיש מבחר רחב של ספקי אחסון, ניתן תמיד לבדוק אילו הצעות "חמות" קיימות ברשת. אך היזהרו לא להיכוות! על אחסון אתרים איכותי שווה להשקיע עוד כמה עשרות שקלים בשנה.
אמרנו כבר לבדוק?

למה כדאי להתרחק מאחסון חינמי?

בניית אתר חינמי ואחסונו מתאים לניהול אתרים פרטיים או בלוגים ולא יותר. יש סיבה לכך שאתרים חינמיים הם כאלו. אתרים אלו חייבים להרוויח על חשבון המשתמשים אחרת הם לא היו מאפשרים זאת.

פרסומות – מילה אחת מספיקה לתאר את הבעיה. מחיר האתר הופך להרבה פחות רלוונטי כאשר מגוון חלונות קופצים, פרסומות קבועות או מחבר גדול של שכלולים פרסומאים מפריעים לכם, לגולשים ופוגעים בקידום האתר שלכם.
הגבלות – גודל האתר שלכם , העיצוב, מדיה, מהירות הגלישה באתר וכמות הגולשים והפעולות שהם יכולים לבצע באתר יוגבלו בהכרח. לא ניתן לספק רוחב פס לאתר שלא משלם עבור כך.
דומיין משלכם – כנראה לא יהיה לכם. בחבילות אחסון חינמיות תקבלו דומיין משני, או sub domain. אתר בעל דומיין ראשי שאינו קשור לשלכם יהיה קשה יותר לקדם.
על איכות משלמים- לרוב לא תקבלו לא תמיכה ולא הבטחה לזמינות שרת.

לסיכומו של נושא זה: יהיה קשה מאוד לפרסם ולקדם עסק אשר יהיה מאוחסן עם כלל ההגבלות לעיל.

 

כדי שמומחי הפיתוח שלנו יוכלו לעזור לכם בכל שאלה, צרו עמנו קשר בטלפון או באמצעות טופס יצירת קשר.

צור קשר

השם שלך (חובה)

הדואר האלקטרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

תכנית קידום עוד היום!

072-2509393

המומחים שלנו ממתינים לשיחה שלכם
קבלו את תכנית השיווק שלכם, היום!

שותפים מוסמכים

google adwords certified partner