תשלום לפי חשיפה

 


CPM ו CPI מתייחסים לאותה שיטת תשלום עבור פרסום מודעות פרסום. ה CPI מתייחס ל impressions בעוד CPM מתייחס ל milles – בלטינית 1000. בכל מקרה הכוונה בשני המושגים האלו לאותו הדבר. בעל העסק והשותף קובעים תשלום קבוע בעבור חשיפה 1000 פעמים של מודעת הפרסום של בעל העסק, ללא קשר לפעולת הגולשים.
בשיטת הפרסום המבוססת על תשלום לפי חשיפה משולבים באנרים, קישורי טקסט ודיוור אלקטרוני.
חשיפה (impressio) היא הופעה אחת של מודעת הפרסום שלכם בדף אתר.
המערכת האחראית לספירת הופעת המודעות מתוכנתות כך שלא יספרו את הופעת מודעות בפעולות סתמיות, כגון טעינת דף מחדש, פעולות של הגולש בדף האתר, ופעולות נוספות שהוגדרו על ידי בעל העסק או מערכת המודעות הממומנות.
בידי בעלי עסקים מקוונם כלים נוספים למסעות פרסום יותר מדויקים.

כיום, ישנן מגוון אפשרויות למסעות פרסום בתשלומים לפי פעולות שונות:


  • תשלום לפי הקלה
  • תשלום לפי מילוי טופס
  • תשלום לפי רכישה
  • תשלום לפי פעולה.

מסעות פרסום המבוססים על שיטת תשלום לפי חשיפה (CPI) או מחיר קבוע (Flat rate) מועדפים על ידי בעלי עסקים המעוניינים לקבל תמורה עקבית יותר ללא תלות בגורמים אחרים. הדבר מאפשר קבלת נפתח גלישה קבועה בהתאם לכל 1000 חשיפות.

מה זה ECPM ו RPM?

Effective cost per mille הוא מדד האפשר לבעל עסק למדוד ולהשוות את מסעות הפרסום המבוססים על תשלום על כל 1000 חשיפות לעומת מסעות פרסום המבוססים על פעולות אחרות.
RPM- הכוונה ל revenue per thousand impressions . כלומר, ההכנסה או הרווח אותו מקבל בעל העסק על כל 1000 חשיפות. כמובן שכאשר בעל עסק אומר כי הוא שילם 50 ש"ח עבור מסע פרסום בשיטת CPM, הכוונה לכך הוא שילם על 1000 מודעות 50 ש"ח. , 5 אגורות להופעה של מודעת פרסום.

כדי שמומחי הקידום של web-seo יתאימו עבור האתר שלכם את מסע הפרסום שאתם באמת צריכים צרו עמנו קשר בטלפון או באמצעות טופס יצירת קשר.

צור קשר

השם שלך (חובה)

הדואר האלקטרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

תכנית קידום עוד היום!

072-2509393

המומחים שלנו ממתינים לשיחה שלכם
קבלו את תכנית השיווק שלכם, היום!

שותפים מוסמכים

google adwords certified partner