שימוש במערכות קיימות

 


מערכת ניהול תוכן, כשמה כן היא, מערכת שבאמצעותה מנהל האתר מנהל את דפי התוכן השונים, תכני המדיה, והעדכונים השוטפים של אתר האינטרנט. מערכות ניהול תוכן המבוססות על קוד פתוח הן מערכות אשר כל אחד יכול להשתמש בהן. קוד המערכות הללו מוצע להורדה בצורת ברירת המחדל של המערכת וכל אחד מהמפתחים יכול לבצע התאמות , שינויים ושדרוגים לפי הדרישות שלו.
למערכות ניהול תוכן בקוד פתוח יתרונות רבים, אך היתרונות העיקריים של מערכות ניהול תוכן המבוססות על קוד פתוח הוא הורדה משמעותית של עלויות הבניית של האתר, ויכולת שליטה במערכת הניהול על ידי מנהל אתר ללא ידע טכני בתכנות.

{קישור: כדי ללמוד עוד על יתרונות מערכות ניהול תוכן}

חסכו כסף וזמן בניית אתר ואנחנו נתן לכם את הכלים החזקים והנוחים ביותר לניהול האתר שלכם!

איך עובדים עם מערכת ניהול תוכן?

לא משנה מה תחום העיסוק שלכם, מערכות ניהול התוכן נוצרו לאחסן , לסדר , ליצור, לפרסם, לעבד ובעצם לשלוט בכל הפעולות המבוצעות באתר תחת ממש ניהול אחד.
מערכות ניהול תוכן מגיעות כתבניות בסיסיות. לכן , לאחר התאמת מערכת ניהול התוכן המתאימה לאתר שלכם , אנחנו נבצע התאמות, פיתוח, בניית או קניית תבנית עיצוב והתאמתה , בניית תוספים וביצוע התאמות בכדי לספק לכם את האתר שאתם באמת צריכים.

התאמת מערכת ניהול התוכן בשבילכם:

קיימות בשוק מאות מערכות ניהול תוכן, אנחנו נתאים לכם את המערכת המתאימה ביותר לעסק שלכם ולמטרות האתר שלכם. מערכות ניהול התוכן אשר אנחנו מציעים ללקוחותינו הם המערכות הפופולריות והמובילות ביותר בעולם האינטרנט:

מערכת וורדפרס היא מערכת ניהול המבוססת על קוד פתוח הפופולרית ביותר לניהול בלוגים. בשנים האחרונות התפתחה מערכת וורדפרס ממערכת לניהול בלוגים בלבד, למערכת ניהול תוכן מתקדמת מהחזקות ומהמובילות ברשת האינטרנט. בגלל שלוורדפרס פופולריות גובהה כל כך וקהילת משתמשים רחבה כל כך, המערכת התפתחה רבות מהמטרה הראשונית שלה. היום, אם נמצא את המערכת מתאימה לצרכים שלכם ושל האתר שלכם, אתם תקבלו מערכת ניהול תוכן איכותית לניהול אתרי תוכן מורכבים באותה הפשטות כמו לנהל בלוג.

למידע נוסף אודות מערכת וורדפרס {תמונה קטנה}.
לבניית אתר מבוסס מערכת WP הירשמו בטופס יצירת הקשר לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית.

אחת משתי מערכות ניהול התוכן בקוד פתוח המובילות והנפוצה ביותר. מתאימה לניהול אתרי תדמית ועסקים , אתרי מסחר אלקטרוני , פורטלים ועוד…
כמות התוספים , השדרוגים של ג'ומלה גבוהה גם באיכות וגם בכמות. מאפיינים אלה יעשירו את חווית הגלישה של המבקרים באתר שלכם ויעלו את ערכו ודירוגו של העסק שלכם.

לבניית אתר מבוסס מערכת ג'ומלה הירשמו בטופס יצירת הקשר לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית.

מערכת ניהול התוכן מהמובילות מבין מערכות ניהול התוכן בקוד פתוח. מתאימה למגוון אתרי אינטרנט בלוגים , אתרי תדמית ועסק כאחד. כלי חיפוש מובנים, כתובת URL ידידותיות למנועי החיפוש , תמיכה בתגובות וניהול שיחות, הם רק חלק מהמאפיינים שהופכים את דרופל למערכת ניהול תוכן כל כך טובה.

לבניית אתר מבוסס מערכת דרופל הירשמו בטופס יצירת הקשר לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית.

מערכת מ'נטו היא המערכת המובילה לניהול אתר מסחר אלקטרוני המבוססת על קוד פתוח. המערכת מתאימה לניהול חנויות מקוונות , וכוללת את המאפיינים והתכונות המתקדמות ביותר לניהול חנות ותוכן אתר בצורה פשוטה אך איכותית. מאפייני המערכת ביניהם ניהול מלאי, כוונה לביצוע פעולה, בנייה חכמה ותהליך תשלום ידידותי הם מעט מהיכולות שהופכות את מערכת מג'נטו למערכת כל כך טובה לניהול אתרי מסחר.

לבניית אתר מסחר מבוסס מערכת מג'נטו הירשמו בטופס יצירת הקשר לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית.

למה רק ארבע מערכות לניהול תוכן?

צמצמנו את רשימת המערכות המומלצות לארבעת מערכות ניהול התוכן הפופולריות והמובילות ביותר .
קבענו זאת על בסיס קהילות המשתמשים ( מילונים) ברחבי העולם במגוון רחב של אתרי אינטרנט. כל אחת מהמערכות ייחדוית במספר מאפיינים משאר המערכות, ולכן נוכל להתאים את המערכת המתאימה ביותר עבור היכולות והצרכים שלכם כמנהל האתר, לפי אפיון האתר , ולפי המטרות העתידיות של פיתוח העסק ( למשל להפוך לחנות מסחר אלקטרונית). ג'ומלה ודרופל הן מערכות ניהול התוכן בקוד פתוח המובילות בעולם, עם מיליוני משתמשים , אך וורדפרס היא המערכת המתאימה ביותר לבלוגים ובשנה האחרונה עקב התפתחות המערכת נותנת תחרות ליריבות הוותיקות.

לא מכיר את מערכות ניהול התוכן?

אם אתם לא מכירים את עולם מערכות ניהול התוכן בקוד פתוח, הגעתם למקום הנכון. אנחנו נדע להתאים את מערכת ניהול התוכן המתאימה עבור המטרות ולפי הרצון שלכם לנהל את האתר באופן עצמאי או על ידנו.
אנחנו נתאים את המערכת לא רק על סמך ניסיוננו , אלא על סמך מה שבאמת מתאים לאתר ולעסק שלכם.
אם אתם מכירים את עולם מערכות התוכן , גם אתם הגעתם למקום הנכון. כל אחת ממערכות ניהול התוכן בקוד פתוח מתאימה לניהול אתר, אך כל אחת מהן מתאימה באופן שונה למנהל אתר שונה, ולמטרות שונות.

מה אפשר לעשות בעזרת מערכת ניהול תוכן?

קיימות בשוק מאות מערכות ניהול תוכן. מהן ניתן לבחור את המערכת המתאימה ביותר עבור האתר שלכם.
מערכות ניהול התוכן הללו מבוססות על שפת PHP ומשתמשות במסד נתונים מסוג MySQL . ניתן להשתמש במערכות ניהול התוכן לכל תחום שיש צורך בו: ניהול בלוג, בניית אתר, ניהול אתר, מכירת מוצרים באתר מסחר אלקטרוני, שיווק ועוד…
השיפורים במערכות ניהול התוכן אפשרו הפרדה בין בניית עיצוב האתר ותכנות האתר בכדי לעמוד בתקני W3 ומצד שני לשלב שני גורמים אלה תחת ממשק ניהול אחד.
מערכות ניהול התוכן מאפשרות העלאת קבצים, תמונות , מדיה, קבצי אודיו, קבצי וידיו, מסמכים אלקטרוניים ותוכן לרשת האינטרנט בפשטות ובמהירות.

למשתמשים שמכירים מערכות ניהול תוכן אנחנו נוכל לבצע את ההתקנה וההתאמות בכל נושא בחירת מערכת ניהול התוכן המתאימה. אם אתם לא מכירים את המערכות השונות אנחנו ממליצים כי תכירו אותם קצת ותלמדו על היתרונות שאנחנו מציעים לכם. אנחנו נשלב את מערכת ניהול התוכן המתאימה ביותר לצרכים שלכם וליכולות שלכם.

  • הורדת עלויות של בנייה, ותחזוקת אתרים.
  • חופשיות לשימוש
  • קל לשימוש
  • תחזוקה יעילה של האתר שלכם.
  • ממשק ניהול מלא עבור כל מאפייני האתר.
  • עורך תוכן
  • תבניות עיצוב קיימות
  • תאימות תקן W3
  • קהילות משתמשים , מפתחים
  • פיתוחים , שדרוגים ותוספים
  • גמישות

היתרונות של מערכת ניהול התוכן שנתאים בשבילכם:

  • מערכת ניהול התוכן המתאימה ביותר בשבילכם!
    לכל מערכת ניהול תוכן בקוד פתוח יש יתרונות וחסרונות. אנחנו ננצל את הניסיון שלנו בבנייה, עיצוב, ניהול וקידום אתרים להתאמת מערכת הניהול המתאימה ביותר בשבילכם ובשביל העסק שלכם. אם אתם רוצים להעלות תוכן ולבצע שינויים באופן עצמאי אנחנו נתאים לכם את המערכת לרמת הידע הטכני שלכם- ולא הפוך! עבור אתר מסחר אלקטרוני צריך את מערכת ניהול התוכן הטובה ביותר למסחר מקוון . אנחנו נספק לכם את מערכת הניהול המתאימה ביותר לניהול החנות האלקטרונית שלכם, לאחר אפיון מלא של יתרונות כל מערכת והתאמתה לצרכים שלכם.
    אנחנו נתאים את מערכת ניהול התוכן לפי הרמה שלכם. ונדע להציע לכם את האפשרויות הטובות ביותר עבור ניהול התוכן באתר שלכם.
  • הורדת עלויות של בנייה , ניהול ותפעול האתר.
    שימוש במערכות ניהול תוכן קיימות מורידות בצורה ניכרת את עלויות הבנייה והתפעול הכלליות של האתר, וזאת בעיקר בגלל היותן מערכות ניהול תוכן המבוססות על קוד פתוח. {קישור לדף הסבר מה זה קוד פתוח}
    כאשר אנחנו בוחרים לבסס את האתר על מערכת ניהול תוכן קיימת אין צורך לבנות תוספים מאפס, אפשר פשוט לבחור את התוספים או השדרוגים הטובים ביותר והמוכחים ביותר. נוסף על כך, בגלל שבאמצעות מערכות ניהול תוכן כל כך פשוט לנהל תוכן, לבצע שינויים ובאופן כללי לתפעל את יישומי האתר. עובדה זאת פשוט מורידה את הצורך לעבודה נוספת של מתכנת שעולה כסף רב.
  • הכוח שבפשטות ניהול התוכן.
    מערכות ניהול תוכן בקוד פתוח מתאימות לאתרים המורכבים ביותר, עם זאת פשוטות לתפעול גם על ידי מנהל אתר ללא ידע טכני בתכנות.
    התוכן של האתר שלכם הוא הנכס החשוב ביותר לעסק המקוון שלכם. מערכות ניהול התוכן שאנחנו נתאים בשבילכם נוצרו בדיוק למטרה זאת, בשביל להעלות את הערך של תוכן האתר שכלם. העלאת תוכן איכותי, עדכונים, פוסטים ועדכון תכנים הם אחד מהפרמטרים העיקריים בדירוג האתר שלכם גם על ידי מנועי חיפוש וגם על ידי גולשים שיגיעו לאתר שלכם. בעזרת מערכות ניהול תוכן שאנחנו מציעים לכם, ניהול התכנים באתר שלכם לא יכול להיות פשוט יותר!
    כל אחד יכול להעלות תוכן ולפרסם חדשות באמצעות ממשק עורך תוכן, WYSIWYG , ידידותי למשתמש. פשטות ואינטואיטיביות זה בדיוק מה שאנחנו מחפשים בניהול התוכן של האתר ומערכות ניהול תוכן קיימות מאפשרות בדיוק את זה.
  • SEO – מערכות ניהול תוכן ידידותיות למנועי החיפוש.
    כל מערכות ניהול התוכן מבוססות קוד פתוח שאנחנו מציעים ללקוחותינו הן מערכות שבנויות ועובדות בתאימות לתקני W3 ובהתאמה להגדרות מנועי החיפוש. כלל המערכות הן בעלות תשתיות וכלים בסיסיים מובנים לבניית אתר וקידום איכותי של האתר שלכם.
    מערכות ניהול התוכן מאפשרות בנייה ידידותית למנועי החיפוש השונים ומציעים כלים שיחסכו זמן עבודה, יורידו עלויות קידום , ויקלו רבות על עבודת הקידום העתידית של העסק שלכם.
    הוספת מילות מפתח, תגיות, ותיאור למנועי החיפוש, מניעת שכפול תוכן, שיפור מבנה ויכולות הניווט באתר, והעלאת תוכן ודפים חדשים וביצוע התאמות במהירות ובקלות.
    השתמשו בנו ובמערכות ניהול התוכן הקיימות כדי לשלב בצורה מוצלחת יכולות קידום וידידותיות למנועי החיפוש כבר בבניית האתר. קידום איכותי של העסק שלכם כבר מהשקת האתר החדש שלכם.
  • מערכות ניהול התוכן המובילות בעולם.
    מערכות ניהול התוכן שאנחנו מציעים הן מערכות ניהול תוכן שנמצאות בשימוש כבר שנים והן מהחזקות ומהמובילות בניהול תוכן של אתרים בכל רחבי העולם. מערכות אלה בשימוש במיליוני אתרים ברחבי העולם מאתרי תדמית פרטיים עד לארגונים וחברות מהגדולות שקיימות בשוק העולמי.
  • מאפיינים מובנים
    מערכות ניהול התוכן נוצרו כדי להעלות את יעילות הניהול, שליטה מלאה באתר שלכם, להעלות פרודוקטיביות, וערך התוכן. לכן, כל מערכת ניהול תוכן קיימת מגיעה עם מאפיינים סטנדרטיים איכותיים לניהול התוכן. באמצעות בחירת התוספים הנכונים והמתאימים ביותר. אנחנו ניתן לכם את ממשק ניהול האתר כשהוא כבר מותאם עם כלל המאפיינים המתאימים למאפייני ולניהול האתר שלכם.
  • שדרוג המערכת
    מאות הרחבות, תוספים ושדרוג יכולות זמינים לכל אחת ממערכות הקוד הפתוח. ההרחבות כוללות יישומים כמו תמיכה במגוון שפות , בממשק הניהול ובממשק המשתמש, פורומים, גלריות תמונות ומולטימדיה, מחסר אלקטרוני ועגלת קניות, שירות לקוחות, תבניות ועיצוב אתר, ניהול מסמכים ועוד יישומים רבים.
    מערכות ניהול התוכן מתוקף היותן מערכות קוד פתוח מתעדכנות באופן תדיר מאוד. אנחנו נעדכן את מערכת ניהול התוכן שלכם בהתאם לצרכים שלכם, ונוסיף תוספים בהתאם לשדרוגם או התפתחות העסק שלכם.
  • אבטחת מידע
    אבטחת מידע הכרחית בבנייה של כל אתר. ומערכות ניהול התוכן מציעות מגוון יכולות אבטחת מידע מתקדמות שיבטיחו כי העובדים, הלקוחות והמשתמשים יכולים לבטוח באופן מלא במערכת ניהול התוכן שלכם. בחרו בנו, ואנחנו נתאים לכם את מאפייני האבטחה הטובים ביותר והמתאימים ביותר לאתר שלכם. אבטחת האתר שלכם חשובה לבניית התדמית של העסק שלכם וחייבת להיעשות על ידי מומחי רשת. מערכות ניהול תוכן מסוימות בעלות אבטחת מידע מובנת כחלק מהגדרות ברירת מחדל. כמו קאפצ'ות, בדיקת כתובת דוא"ל, אישור תכנים ומשתמשים ועוד …
    בחלק ממערכות ניהול התוכן מוצעים תוספים של אבטחת מידע בחינם או תמורת תשלום סמלי. מכיוון שמערכות ניהול התוכן ממשיכות להתעדכן בתדירות גבוהה, רמת האבטחה של האתר נשמרת גבוהה כל עוד ממשיכים לשדרג את מערכת ניהול התוכן.
  • תמיכה מלאה
    למרות שלמערכות ניהול התוכן קהילות משתמשים, פורומים, בלוגים וצוותי תמיכה אנחנו מציעים שירותי תמיכה והדרכה לכלל לקוחותינו לפי הצורך שלהם לרמת הניהול של האתר. ניהול עצמאי מלא של העלאת תכנים, או התאמות על ידי צוות התמיכה שלנו.
  • ניהול תוכן מתקדם
    מערכות ניהול התוכן, אומנם פשוטות לתפעול, אך אין זה אומר שהמאפיינים של ניהול התוכן פשוטים. כלל מערכות ניהול התוכן מציעות מגוון כלים לניהול, עיצוב , פריסה, פרסום, תצוגה, תפריטים, נתונים וסטטיסטיקה ועוד מגוון מאפייני ניהול מתקדמים שישפרו את השליטה שלכם באתר.

כדי לשנוכל להתאים לכם את מערכת ניהול התוכן המתאימה עבור הצרכים, המטרות והיכולות הטכניות שלכם צרו עמנו קשר בטלפון או באמצעות טופס יצירת קשר.

שימוש במערכות קיימות

צור קשר

השם שלך (חובה)

הדואר האלקטרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

תכנית קידום עוד היום!

072-2509393

המומחים שלנו ממתינים לשיחה שלכם
קבלו את תכנית השיווק שלכם, היום!

שותפים מוסמכים

google adwords certified partner