בניית מערך קישורים לאתר

 


מרכיב נוסף לקידום אתרים מוצלח הוא הפצה של האתר ובניית קישורים ברשת האינטרנט . לאחר שסיימנו את תהליך האופטימיזציה של תוכן ומבנה האתר למילות החיפוש המתאימות שבחרנו, כעת ניתן להתחיל ולהפיץ את האתר מחדש. כדי להפיץ את האתר המחודש שלכם מחדש ברשת האינטרנט ובכדי להבליט את האתר שלכם על פני מיליוני האתרים הקיימים יש צורך לבנות מערך קישורים איכותי לאתר.

מדוע בניית קישורים כל כך חשובה?

מנועי החיפוש מבצעים דירוג אתרים על פי מספר קריטריונים. אחד הקריטריונים לדירוג הוא באמצעות בדיקה של מספר הקישורים החיצוניים המקשרים לאתר שלכם. מנועי החיפוש שמים לב לקישורים החיצוניים המובילים לאתר שלכם ומבינים מכך שהאתר שלכם: חשוב, רלוונטי לתוכן האתרים או לתחום עיסוקם.
לכן , מיקום האתר במנועי החיפוש ישתנה בהתאם למילות החיפוש המתאימות.

איך אנחנו בונים מערך קישורים לאתר?




אילו סוגי קישורים קיימים?

כיום, עומדות בפניכם מגוון אפשרויות לבניית קישורים ואף יותר אפשרויות הפצה. לכל קישור יש ייעוד, צורה, גודל, קהל יעד, תפקיד והשפעה שונה על קידום האתר. קישור האתר חייב להתבצע על ידי מקדם אתרים מקצועי מכיוון שלאפיקי ההפצה ,התאמתם ובחירת קישורים איכותיים חשיבות מכרעת על קידום האתר שלכם.



נזקים כתוצאה מקישורים שליליים

בחירה לא נכונה באפיקי פרסום עלול לעתים לגרום נזק לקידום האתר שלכם, לסיווג של האתר כאתר זבל או אף הסרתו מאינדקסים של מנועי חיפוש. אומנם מטרתנו היא להגיע למספר רב ככל הניתן של לקוחות פוטנציאליים, אך עלינו לשמור על ציון איכות גבוה של האתר, במיוחד עבור הגולשים שלנו ושמירה על חווית גלישה חיובית.



איך לבנות מערך קישורים מתאים?

ניקח לדוגמה עסק המספק שירותי בר לאירועים וחתונות. הפצתו צריכה להתבצע באפיקי הפרסום המתאימים לתחום שירותי הבר לאירועים וחתונות. יש הבדל בין הפצה שיש לבצע עבור עסק שכזה באתרי אינדקסים של עסקים לעומת הקישורים באתרים חברתיים. שכן מידע מתומצת המסופק באתרי אינדקס לא ימשוך את קהל היעד באותה המידה גם באתרים חברתיים- שם יש צורך בפירוט, תמונות, והכי חשוב חוויות של משתמשים אחרים.
ברשת האינטרנט , ובתחום קידום האתרים יש מגוון רב של קישורים: קישורים פנימיים, קישורים חיצוניים, קישורים נכנסים, קישורים מאתרי אינדקס של מאמרים או עסקים, באתרי בלוגים – קישורים של מנהלים או משתמשים, תגובות בפרסומי העסק , בחוויות משתמשים, קישורים חוזרים, שיתופי פעולה ותכניות שותפים.
אנחנו ב web-seo משתמשים בניסיון שלנו בכדי להפוך את בניית הקישורים השונים לקישורים איכותיים ובכך להפוך את תהליך ההפצה של האתר או העסק שלכם לתהליך מצליח שיגדיל את נפח הגולשים באתר שלכם וישים את העסק שלכם על המפה. יש לכם שאלות בנושא בניית קישורים לאתר או שאתם מעוניינים בקבלת ההצעות המתאימות ביותר לעסק שלכם?



קישורים איכותיים

קישור איכותי זה לא רק Link פשוט!
סיימנו לבנות אתר לתפארת, בנינו אותו כך שמנועי החיפוש יוכלו לבחון את האתר בצורה טובה וחלקה. כעת, עלינו להביא לקוחות לאתר.
אנחנו ב web-seo מאמינים כי הפצה ובניית קישורים איכותית מבוססת ניסיון היא כלי מפתח לקידום אתרים איכותי.



מדוע בניית קישורים איכותיים כל כך חשובה?

כפי שניתן ללמוד משקל הקישורים החיצוניים על מיקום האתר במנועי החיפוש הוא רב.
איכות הקישורים והתאמת אפיקי ההפצה חשובים הרבה יותר מכמות הקישורים. תהליך זה אומנם לוקח זמן רב יותר, אך הקמת רשת קישורים אופטימלית לאתר שלכם לא רק תעלה את מיקום האתר שלכם במנועי החיפוש, אלא גם תשמור על מיקום זה לאורך זמן רב יותר.
במהלך ניתוח העסק שלכם אנחנו נמצא ונתאים את העסקים ואתרי התוכן הרלוונטיים לנישה של העסק שלכם, והשירותים אותם אתם מספקים ונציע להם הצעות שיתוף פעולה ברמות שונות: קישורים חוזרים, תוכניות שותפים או הצעות שיתוף שונות.



אילו אפיקי הפצה קיימים היום ברשת?

כיום, ברשת האינטרנט קיימים מספר רב של אפיקי הפצה:

  • מנועי החיפוש.
  • אתרי תוכן מתאימים.
  • אינדקס עסקים.
  • אתרי מאמרים.
  • אתרי רשת חברתיים.
  • פורומים ובלוגים.
  • שותפים עסקיים דומים.
  • אתרי שותפים.
  • ועוד מגוון כלים להפצה…


כתיבת מאמר לאתר מאמרים לא יכול להתבצע בהעתקת תוכן מהאתר שלכם , או חלילה מאתרים אחרים.
קישור עסק גננות לאתר מכונאות לא יהיה אפקטיבי כמו קישור האתר לקהילת מגדלי הפרחים.
אנחנו ב web-seo יוצרים עבור כל אתר ניתוח של הנישה והסביבה העסקית.
כדי להביא תנועת גולשים רלוונטיים , לקוחות פוטנציאליים, העלאת דירוג האיכות וקידום האתר במנועי החיפוש בצורה איכותית אנחנו ב web-seo מתאימים לכל עסק את הקישורים האיכותיים והטובים ביותר עבור העסק הספציפי. לאחר ביצוע סקר שוק , שאנחנו נבצע בשילוב אתכם, נתאים את תכנית ההפצה הטובה ביותר עבור העסק שלכם.

צור קשר

השם שלך (חובה)

הדואר האלקטרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

תכנית קידום עוד היום!

072-2509393

המומחים שלנו ממתינים לשיחה שלכם
קבלו את תכנית השיווק שלכם, היום!

שותפים מוסמכים

google adwords certified partner