חקר שוק ותחרות

 


מחקר שוק והתחרות העסקית שלכם

השלב השני בתהליך קידום אתר.
באינטרנט כמו בכל שוק עסקי פועלים מגוון עסקים מכל קשת העסקים. חקר השוק העסקי של העסק שלכם יאפשר לנו לסמן את המתחרים, השותפים העסקיים הפוטנציאליים ואתרי תוכן, או נישה שיעזרו לכם לקדם את העסק שלכם.

מתחרים:

תחרות עסקית נפוצה ברשת האינטרנט, והיא הולכת ומתגברת ככל שרשת האינטרנט תופסת חלק ניכר יותר מחיינו. בכדי לבצע קידום אתרים איכותי צריך לבצע חקר שוק ולהבין מי עומד מולנו. באמצעות המחקר נוכל להבין את היתרונות של העסק שלכם וכיצד עלינו לפעול בכדי למקם את העסק שלכם לפני המתחרים שלכם.
לתחרות העסקית, ובמיוחד צורת ואיכות הקידום של האתרים המתחרים שלכם השפעה ניכרת על תכנית הקידום שלכם.
לעתים עבור עסק מקוון חדש ברשת, קשה להתחרות בעסקים מקוונים אשר ביצעו קידום אורגני רב ומקודמים מאוד מבחינת מנועי החיפוש, במקרים כאלה חקר השוק והתחרות העסקית יאפשר לנו לזהות זאת, ולהתאים תכנית קידום שונה, באפיקי שיווק שונים בכדי לא ללכת "ראש בקיר".

השותפים הפוטנציאליים שלכם:

תחרות עסקית יכולה להיות טובה לא רק עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, אלא טובה גם עבורכם!
איך? שיתופי פעולה עם מתחרים נפוצים אף יותר ברשת האינטרנט. חקר שוק והתחרות העסקית יזהה מתחרים פוטנציאליים איתם ניתן לשתף פעולה, ולהביא לא רק לקידום איכותי יותר של האתר והעסק שלכם אלא גם ללקוחות רבים יותר.
אתר של עסק מתחרה, המספק שירותים ללקוחות באזור גאוגרפי שונה משל העסק שלכם יכול להפוך לשותף איכותי שלכם. שיתוף קישורים בין אתרים באותו תחום עיסוק יביא לקידום איכותי של האתר שלכם. ובנוסף , תוכלו להמליץ ולקבל לקוחות שהשותף שלכם לא יכל לתת את השירות.

אתרי תוכן :

התחרות ברשת האינטרנט סובבת סביב כמות גולשים. אנחנו רוצים להביא את הגולשים לאתר שלכם ולהגדיל את נפח הגלישה.
בחקר שוק נוכל לזהות מתחרים שקיימים ברשת האינטרנט, והם לאו דווקא מתחרים עסקיים שלכם.
גולשים ברשת יכולים להגיע לאתר שלכם, לאתרים של עסקים מתחרים שלכם ולעתים גם לאתרי נישה. אדם המחפש לקנות אופניים, יכול להגיע למגוון אתרים ביניהם עשרות רשתות שונות, ולאתרי של קהילות רוכבים, מסלולי רכיבה ועוד. חקר שוק ותחרות יאפשר לנו לזהות את תנועת הגולשים לאתרים השונים הללו. בניית תכנית שיווק וקידום איכותית תביא לשיתופי פעולה איכותיים עם אתרי נישה (אתרים העוסקים בתחום מסוים) אשר תביא לתנועת גולשים איכותית אף יותר לאתר שלכם.

חשוב מאוד לבצע סקר שוק ותחרות בצורה איכותית, בכדי להבין באמת מול מה אנחנו עומדים. ברגע שנבין זאת, אנחנו נוכל להתאים את תכנית הקידום המתאימה ביותר לאתר ולעסק שלכם.
לאחר שלמדנו אודות העסק שלכם, באמצעות סקר שוק נוכל להבין מה הערך המוסף של העסק שלכם ובאיזה אפיק פרסום לבחור.
לקבל פרטים נוספים צרו עמנו קשר בטלפון או באמצעות מילוי טופס יצירת קשר.

צור קשר

השם שלך (חובה)

הדואר האלקטרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

תכנית קידום עוד היום!

072-2509393

המומחים שלנו ממתינים לשיחה שלכם
קבלו את תכנית השיווק שלכם, היום!

שותפים מוסמכים

google adwords certified partner