התאמת תוכן האתר

 


התאמת תוכן האתר למטרות האתר והעסק הוא המפתח לקידום אתרים איכותי, מכיוון שלכל תוכן שמופיע באתר ישנה השפעה ישירה על הגולשים ועל מנועי החיפוש. עד עכשיו במהלך תהליך איסוף המידע והאופטימיזציה בנינו את הסביבה והרקע כך שיתאימו למטרות האתר והעסק שלכם.
תוכן האתר הוא החלק החשוב ביותר בקידום האתר ברשת האינטרנט מכיוון שתוכן האתר שלכם הוא הכל. כאשר המחקר המקדים ותהליך האופטימיזציה של האתר מתבצעים כראוי, בשלב כתיבת התוכן כל שעלינו לבצע זה להכניס את התוכן הנכון בניסוח ובמקום המתאים לו בכל אחד מדפי האתר השונים. באתר הנבנה בצורה איכותית התפקיד של הקוד, העיצוב, הקישורים ומבנה האתר וכל שארי חלקי האתר הוא להוות רקע לתוכן האתר.

התאמת תוכן האתר ככלי קידום:

כאשר מומחי הפיתוח של web-seo מבצעים התאמות תוכן, אנחנו מצד אחד מחלקים את התאמת התוכן לשני חלקים עיקריים:

  • התאמת התוכן לגולשים.
  • התאמת התוכן לסורקים של מנועי החיפוש.

אך מבחינתנו ,הדבר החשוב ביותר הוא שילוב נכון של שני הגורמים הללו לבניית תוכן אתר איכותי.
מומחי הפיתוח שלנו קודם כל מתמקדים במבקר שמגיע לאתר,וזאת בניגוד למנהלי אתרים ובוני אתרים אשר שוכחים כי האתרים נבנים קודם כל לגולשים ורק אחר כך לקידום במנועי החיפוש. כתיבת תוכן איכותית לאתר היא כתיבת תוכן ברור , תמציתי וממוקד. התוכן צריך להתאים גם לגולשים וגם לבוטים של מנועי החיפוש. מנועי החיפוש עובדים בצורה שתואמת יותר ויותר גולש אנושי, ואנחנו מאמינים שאם קודם כל נתאים את התוכן לגולש האנושי וניתן לאותו הגולש חווית גלישה חיובית, גם סורק של מנוע חיפוש ידע לפענח זאת באותה הצורה.

כדי שמומחי השיווק שלנו יוכלו להתחיל לעבוד על האתר שלכם עוד היום, צרו עמנו קשר בטלפון או במאמצעות מילוי טופס יצירת קשר, כבר עכשיו!

להכיר את עולם האינטרנט:

כאשר באים לבצע התאמת תוכן לאתר, בדגש על התאמתו לגולשים, עלינו להכיר את הסביבה המקוונת ואת עולם האינטרנט. על המפתח להבין איך הגולש קורא, או יותר נכון סורק את דף האינטרנט וכיצד עליו לבנות את התוכן נכון כדי שיתאים לצורת ההתנהגות של הגולשים השונים.
הגבול בין כתיבה מקצועית וכתיבה "מקדמת" מדי הוא גבול שחובה להקפיד ולא לעבור. גם במקרה זה, הכרה וידע מניסיון נצבר הם המפתח להצלחת הכתיבה.

מאיפה להתחיל את התאמת תוכן האתר?

כתיבת תוכן האתר, מתבססת על כל התהליכים שהתבצעו עד לשלב בו צריך להתחיל להקליד. איסוף מידע על כל שלביו וביצוע תהליך אופטימיזציה איכותי יכווינו את כותב התוכן בצורה הטובה ביותר להצלחה במלאכת כתיבת התוכן. במהלך תהליך איסוף המידע החלטנו על מילות המפתח בהן נתרכז, ובמהלך תהליך האופטימיזציה בנינו את סדר הדפים ומבנה האתר.
שימוש נכון בכל העבודה שנעשתה עד עכשיו יאפשרו קידום אתר איכותי באמת. ועלינו להשקיע בכתיבת כל תוכן שאנחנו מעלים לאתר, תיאור מוצרים או שירותים, פרסום פוסטים או מאמרים ואפילו איך לכתוב נכון פרטי יצירת קשר. כל התוכן של האתר חייב להיכתב על ידי מומחה רשת או קופירייטר מקצועי. כל תוכן שמועלה לאתר חייב להיות מותאם לדף ולתפקיד אותו הוא תופס באתר שלכם, ולכן על כל תוכן להיות ממוקד וברור כמו כל התוכן של שאר האתר.

אם אתם לא בטוחים ביכולתכם לכתוב בצורה הנכונה, ומעוניינים שאנחנו נבצע התאמות תוכן, או כתיבת תוכן שיווקי עבורכם צרו עמנו קשר {קישור}.

תהליך התאמת תוכן האתר:

בעת כתיבת , העלאת או שיפור התוכן באתר חשוב לבצע פעולות בהתאמה לכתיבה אינטרנטית – כתיבה שיווקית שמתאימה לרשת האינטרנט. תהליך התאמת התוכן של האתר מצריך עבודה שאין לבצע בה קיצורי דרך, והוא כולל שלבים ומאפיינים שונים. לפניכם רק חלק מהנקודות החשובות לביצוע התאמת תוכן איכותית:

  • מה אנחנו רוצים להעביר לגולש = הגיון וחווית גלישה טובה לגולש היא המפתח לקידום אתרים איכותי.
  • שילוב מילות מפתח באופן קריא וטבעי.
  • התאמת תוכן לסריקה על ידי גולש ולא קריאת דפי האתר.
  • התאמת תוכן דף אתר, למה שהדף צריך להעביר לגולש- מוצרים ושירותים, יתרונות, הצלחות…
  • בדיקת צפיפות מילות מפתח. כותרות דפים, כותרות משנה, גוף המסמך.
  • כתיבת תוכן שיווקי – בהתאם לקהל היעד.
  • תוכן ייחודי ורלוונטי לתחום העיסוק.
  • בדיקת התאמה בין תוכן המוצג לגולשים, אי שימוש בטכניקות הסוואה שונות.
  • מעקב אחר פעולות גולשים והתאמות נוספות בהתאם לתנועות גולשים.
  • התאמת תוכן בשיטת הכובע הלבן.

אם יש לכם שאלות נוספות , או שאתם מעוניינים לקבל פרטים נוספים בנושא התאמת תוכן האתר אנחנו נשמח לענות לכן ולהציע לכם את ההצעות הטובות והמתאימות ביותר לעסק שלכם. בכל נושא צרו עמנו קשר בטלפון או באמצעות טופס יצירת קשר.

כיצד תוכן נסרק על ידי מנועי החיפוש {קישור}
בוטים של מנועי חיפוש סורקים את דפי האתר באופן קבוע, במיוחד דפי אינטרנט או תכנים חדשים שהועלו לאתר. לכן, עלינו לדאוג כי כל תוכן הקיים באתר נמצא במקום הנכון בדף ובניסוח המתאים. כדי באמת להבין איך לכתוב תוכן מותאם למנועי החיפוש עליכם להבין כיצד בוט של מנוע עובד. לקריאה מעמיקה בנושא זה לחץ כאן.{קישור}

כיצד תוכן נקרא על ידי גולשים {קישור}
כל תוכן שבאתר צריך להיות איכותי , ברור וממוקד. אבל איך עושים את זה? ומה זה בכלל אומר?
כדי לדעת איך לספק את הסחורה צריך קודם כל לדעת איך גולש רואה את האתר שלכם. ובשביל לעשות את זה צריך לרגע להסתכל על תהליך זה מהצד. כדי ללמוד בצורה מעמיקה על אופן הקריאה של גולשים ברשת האינטרנט לחצו כאן {קישור}

להיזהר:
שיטות הכובע הלבן
העמסת יתר במילות מפתח