עיצוב האתר

 


עיצוב אתר באופן חכם הוא מפתח לבניית אתרים איכותית. מומחי הפיתוח שלנו מעצבים את האתרים לפי האפיון הטכני כדי שלגולשים באתר שלכם יהיה נוח ומהר יותר להגיע למידע שהם חיפשו ובכך לספק חווית גלישה איכותית יותר באתר שלכם.
עיצוב אתר איכותי הוא עיצוב שמהווה רקע לתוכן האתר , ולכן מומחי הפיתוח שלנו יעצבו את האתר כך שהוא ידגיש את התוכן של האתר, ולהכוונת הגולשים לביצוע פעולות והמרות באתר.

תהליך עיצוב אתר העסק שלכם ב web-seo:

  • רושם ראשוני
    אין הזדמנות שנייה לקבלת רושם ראשוני. יש לאתר שלכם מספר שניות בודדות
    כדי "לספק את הסחורה”. לכן, מומחי הפיתוח שלנו ישקיעו בבניית דפי אתר אשר ימשכו את העין של הגולש, יעוררו עניין ויעודדו את הגולש להמשיך בגלישה באתר שלכם.
  • העיצוב הוא רקע
    לעיצוב האתר שלכם תפקיד חשוב מאוד ביחס לתוכן האתר. העיצוב מושך את העין של הגולש, אך התוכן הוא זה שמשאיר את הגולש. מלאכת השילוב של עיצוב האתר והתוכן של האתר היא מלאכה מקצועית למומחים הפיתוח שלנו.
  • עיצוב חכם
    עיצוב אתר לפי אפיון טכני מאפשר לגולשים שלכם לקבל את המידע שחיפשו מהר ובקלות . אנחנו נעצב דפי נחיתה, דפי אתר ודף בית בצורה יעילה והפשוטה ביותר כדי למקד את הגולשים שלכם בביצוע פעולות באתר.
  • פריסת עמוד
    הבנה ויכולת עיצוב של חלל הפריסה של דפי האתר, שילוב איכותי של פריסה ותוכן הכרחיים לבניית אתרים איכותית. בכל דפי האתר, הפריסה של התוכן ,והחלל הריק הוא התוכן שהכי קל להתאימו ,לשנותו , ולשלב בו יישומים או טכנולוגיות חדשות.

מומחי הפיתוח של web-seo ישקיעו בבניית העיצוב הנכון עבור האתר שלכם, כדי לתת לגולשים שלכם את חווית הגלישה הטובה ביותר. עיצוב אתר איכותי הוא הרבה יותר ממה שרואים. אם יש לכם שאלות נוספות , אתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון או באמצעות טופס יצירת קשר.

שימוש בתבניות עיצוב

מומחי הפיתוח של web-seo יכולים להתאים לכם תבנית עיצוב קיימת עבור האתר שלכם, ממגוון רחב של תבניות עיצוב איכותיות ותואמות לתחום העיסוק שלכם.
ישנם 2 יתרונות משימוש בתבניות עיצוב:

  • לדעת מה אתם מקבלים כבר מההתחלה
    אתם יכולים לראות בדיוק מה אתם הולכים לקבל באתר שלכם מבחינה של תצוגה, פונקציונליות והתאמתה של התבנית לעסק שלכם. כך תוכלו לבטא בקלות רבה יותר מה אתם רוצים, ולחסוך את הטרחה שבעיצוב כל כפתור, באנר, או חלון.
  • צמצום עלויות וזמן פיתוח
    שימוש בתבניות עיצוב קיימות אינו מצריך בניית עיצוב מאפס. הדבר חוסך שעות עבודה רבות ומצמצם את המשאבים המושקעים בבניית האתר. בניית ועיצוב אתר באמצעות תבנית עיצוב יאפשר לכם בניית אתר מהירה וזולה הרבה יותר ממה ששארתם.כדי ללמוד עוד על תבניות עיצוב לחצו כאן.

תבנית עיצוב שמתאימה לעסק שלכם

תבניות העיצוב הקיימות מאפשרות בניית אתר ופונקציונליות מגוונת, אתרי בלוגים, מסחר אלקטרוני, אתרי תדמית וגלריות. אנחנו נבחר ונתאים לכם את תבנית העיצוב הנכונה לעסק שלכם.
אם יש לכם שאלות נוספות בנושא עיצוב אתרים או שימוש בתבניות עיצוב קיימות אתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון או באמצעות טופס יצירת קשר.

צור קשר

השם שלך (חובה)

הדואר האלקטרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

תכנית קידום עוד היום!

072-2509393

המומחים שלנו ממתינים לשיחה שלכם
קבלו את תכנית השיווק שלכם, היום!

שותפים מוסמכים

google adwords certified partner