תאימות האתר לתקן W3

 


התאחדות W3C היא זאת שקובעת את תקן ה W3. מטרת התקן היא לוודא צמיחה ארוכת טווח של רשת האינטרנט. הדבר מתבצע באמצעות פיתוח פרוטוקולים וקווים מנחים בשביל להכווין את ההתפתחות של רשת האינטרנט.

אז מה זה אומר תאימות אתר לתקן W3?

תאימות אתר לתקן W3 אומרת כי האתר ניתן לצפייה בכלל הדפדפנים. המשמעות היא מעבר לרק צפייה. תאימות דפדפנים משמעותה שהאתר נראה ומתנהג באותה צורה בכל אחד מהדפדפנים, גם בגרסאות שונות של אינטרנט אקספלורר ( IE6, IE7, IE8….) וגם בדפדפנים השונים כמו גוגל כרום, פיירפוקס ספארי ואופרה.

מדוע התאמת דפדפנים לתקן W3 כל כך חשובה?

גולש המגיע לאתר בו התמונות עולות על התפריט מקבל רושם שלילי מיידי על האתר. במקרה כזה, רוב הסיכויים שהגולש לא ימשיך לגלוש באתר , ואתם תפסידו לקוח פוטנציאלי. בשביל למנוע תופעות מסוג זה, חשוב לבצע התאמת דפדפנים לפי תקן W3.
כמות הדפדפנים השונים רבה מאוד. וכמות הגולשים אשר משתמשים בכל דפדפן דינמית ומשתנה לאורך הזמן. בהתאמת דפדפנים עלינו להתאים את האתר כך שכל גולש שיגיע לאתר, לא משנה באיזה דפדפן הוא משתמש יוכל לקבל חווית גלישה באתר שנראה , ומתפקד בדיוק כמו שהוא אצל שאר הגולשים ובשאר הדפדפנים, ללא תקלות וללא תמונות חתוכות.

התאמת האתר לדפדפנים השונים:

כאשר אנחנו מבצעים התאמת אתר, אנחנו צריכים לבצע שינויים והתאמות בקוד האתר.בכדי לבצע את ההתאמה כמו שצריך עלינו להתאים את קוד האתר גם בהתאמה של אלמנטים של תוכן (html) וגם התאמות של התצוגה (css) של האתר.
בכדי לבצע התאמת דפדפנים איכותית לפי תקן W3 עלינו להפריד בין אלמנטים של תוכן הכתובים בשפת html לבין אלמנטים של עיצוב הכתובים ב css .במידת הצורך בונים קובץ עיצוב שונה עבור כל דפדפן. כך, בו בזמן שהגולש נכנס לאתר, הדפדפן שלו מזוהה על ידי השרת ומוצג קובץ עיצוב שונה בהתאמה.

איך לעשות התאמת דפדפנים לפי תקן W3?

  • אנחנו נעשה לכם התאמת אתר לדפדפנים השונים.
  • כתיבה נכונה ונקייה של קוד אתר כבר בבניית האתר, והתאמת עיצוב לפי דפדפן יבטיחו לכם שכל גולש וגולש שיגיעו לאתר שלכם יגיעו לאותו האתר בדיוק.
  • בנייה נכונה של האתר לפי תקן W3 , הופכת את האתר שלכם לנגיש לכל הגולשים באותה מידה, ללא קשר בדפדפן, מיקום , וגם למשתמשים בקוראי מסך.

מומחי הרשת שלנו עובדים רק על פי תאימות תקן W3 ,ולכן אם אתם מעוניינים באתר אשר תואם את התקנים של W3, צרו עמנו קשר , ולאחר ביצוע איסוף מידע נוכל להציע לכם את הצעת המחיר המתאימה לאתר שלכם – בטלפון או באמצעות טופס יצירת קשר.

מה המטרה של w3c?

רשת האינטרנט עבור כולם

רשת האינטרנט מוצפת באפשרויות, תקשורת, מסחר, שיתוף ידע ועוד הרבה. מטרת התקנים היא לאפשר לכולם, בלי קשר למאפייני טכנולוגיים, שפה, תרבות, מיקום גאוגרפי או מצב פיזי או מנטלי של הגולש.
דוגמה טובה לכך היא בניית אתרים המאפשרת גם לאנשים עיוורים לגלוש באותה צורה כמו כל גולש אחר ברשת האינטרנט.

רשת האינטרנט בכל מקום

רשת האינטרנט לא מוגבלת היום למחשבים נייחים בלבד. כמות המכשירים המאפשרים גישה לרשת הלכה וגדלה בצורה ניכרת בעשור האחרון. פלפונים, סמארטפונים , מכשירים ניידים ומגוון מערכות מענה קולי, או רשת אפילו רשת בית חכמה המאפשרת גישה לרשת. בכדי לאפשר לכל אלה לגשת בצורה איכותית ולהנות מחווית גלישה חיובית יוצרים התקנים אחידות והכוונה איך לעשות זאת בצורה טובה יותר.

אינטראקציה

רשת האינטרנט היא מזמן כבר לא רק רשת לקבלת מידע. כיום, כמעט כולם מעלים תכנים לרשת ופריחת הרשתות החברתיות הביאה ליצירת חוויות גלישה אישיות יותר , ובעלות השפעה רבה יותר עלינו ועל הרשת כאחד.

W3C מכתיבים סטנדרטים וקווים מנחים לבנייה נכונה יותר של אתרים ברשת מתוך התבוננות כללית על רשת האינטרנט. אז למה כל כך חשוב לשמור על קווים אלה?

אתר שבנוי לפי תקני W3 הוא אתר שמותאם טוב יותר לרשת האינטרנט עצמה. ולכן , נותנים לגולשים בכל מקום ובכל דפדפן חווית גלישה איכותית.

W3 מכתיבים תקנים מגוון תחומי רשת האינטרנט

  • עיצוב אתרים.
  • תכנות אתרים.
  • רשת סמנטית. (רשת סמנטית (באנגלית semantic network או semantic web) היא בסיס נתונים רשתי שמכיל את הקשרים הסמנטיים בין מרכיביו. בפרט המושג מתייחס לרשת www שמכילה מידע סמנטי לגבי הקבצים המצויים ברשת. רשת כזו, שנמצאת בשלבי פיתוח (נכון ל-2009), תכיל מידע שיאפשר שימוש יעיל יותר בתוכן המצוי באינטרנט הן על ידי משתמשים אנושיים והן על ידי מחשבים. המידע הסמנטי שיתווסף אמור להיות נוח יותר לשימוש מהמידע שניתן לכלול בקטגוריות או בתגיות שאפשר כבר כיום לשייך לדפי אינטרנט. בפרט הוא יקל לקבל פרטים על האובייקטים המקושרים לדף האינטרנט שבו מעיין המשתמש, עוד בטרם הוא בוחר לעבור לדפים המקושרים. )
  • טכנולוגיות XML.
  • שירותי רשת.
  • גישה ממכשירים חכמים.
  • בנייה נכונה לכלל הדפדפנים ומנועי החיפוש.

צור קשר

השם שלך (חובה)

הדואר האלקטרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

תכנית קידום עוד היום!

072-2509393

המומחים שלנו ממתינים לשיחה שלכם
קבלו את תכנית השיווק שלכם, היום!

שותפים מוסמכים

google adwords certified partner