מחקר מילות מפתח

 


מילות מפתח אלה המילים בהם אנחנו, כולנו משתמשים ביום יום ברשת האינטרנט. בכל חיפוש שמבוצע במנוע חיפוש אנחנו מכניסים מספר מילים מצומצם ומצפים לקבל את התוצאות האיכותיות והרלוונטיות ביותר, ורק אותם בלבד!
גוגל הוא מנוע החיפוש הנמצא בשימוש הנרחב ביותר ברשת. משמע, כל מי שמחפש פתרון כיום , יחפש אותו ברשת האינטרנט, ובמנוע החיפוש של גוגל. כל מנועי החיפוש עורכים אינדקס, או מאגר של אתרי ודפי אינטרנט. כל דף מדורג באופן שונה, בהתאם למילות המפתח שבו. לכל דף אינטרנט תוכן שונה ולכן כל דף מקבל דירוג שונה של מילות מפתח.
במהלך החיפוש הגולש משתמש במילות מפתח, ככל שמילות המפתח מתאימות יותר למילות המפתח של הדף כך גודל הסיכוי שהדף יוצג כתוצאת חיפוש.

מציאת מילות המפתח הרלוונטיות

מטרתנו היא למצוא את מילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלכם, ולהתמקד בהם.
מחקר מקיף של מילות מפתח כולל ניתוח שוק של תחום העסק. כאשר התוכן, או המוצרים אותם אתם רוצים לקדם הם המפתח למציאת מילות מפתח רלוונטיות. תוכניות שיווק שונות מתאימות לעסקים שונים. ובכדי לבצע קידום אתרים איכותי צריך לבדוק האם קידום אורגני הוא הדרך הנכונה לבצע זאת- משיקולי תחרות על מילות מפתח, עלויות והשקעה בקידום.
ניתוח לא טוב של מילות מפתח עלול להביא גולשים לא רלוונטיים לאתר שלכם, דבר היפגע עוד יותר במוניטין העסק שלכם.
מילות מפתח כלליות יותר מדי לא יביאו נפח גלישה איכותי לאתר שלכם, מילות חיפוש ממוקדות מדי לא יביאו גולשים לאתר שלכם בכלל.
אנחנו נבצע אופטימיזציה של מילות המפתח לתוכן האתר שלכם לקבלת חפיפה מרבית בין השניים.

בחירת ביטויי החיפוש המתאימים

בחרנו את מילות המפתח הרלוונטיות, עכשיו אנחנו צריכים להחליט איך אנחנו "תוקפים" את שוק מילות המפתח.
ביטויים ממוקדים יתר על המידה ידועים כבעלי נפח גלישה נמוך ולא שווים את ההשקעה בהתאמתם לתוכן האתר. ביטויים כלליים מדי בדרך כלל בעלי תחרות רבה מדי ופוטנציאל הגולשים הרלוונטיים נמוך יותר.
אם אני רוצה לקדם עסק שמתקן אופניים , מילת חיפוש כללית מדי היא תיקון- שכן יש הרבה מאוד גולשים אשר מחפשים תיקון של מוצרים שונים.

הגורמים המשפיעים על בחירת ביטויי החיפוש

לבחירת ביטוי חיפוש מתאים גורמים שונים, אין בכוונתנו רק להגדיל את נפח הגלישה לאתר שלכם אלא בחירה נכונה של ביטויי חיפוש תביא גולשים המעוניינים בשירות שאתם מציעים לאתר שלכם.
ביטויי חיפוש מתאימים מושפעים ממגוון גורמים – בראש ובראשונה השירות אותו אתם מציעים ללקוחות פוטנציאליים. פופולריות של המוצרים אותם אתם מספקים, תחרות בין עסקים שונים, יצירת רווח על חשבון השקעה בקידום של ביטויים מסוימים על פני אחרים, מגמות שוק, שבתות וחגים ועף עונות השנה.
את ביטויי החיפוש ואת מילות המפתח המתאימות אנחנו נשלב בצורה הטובה ביותר בטקסט של האתר. תוך שמירה על עניין עבור הגולשים, ולא הצפה של דף אתר במילות החיפוש.
את ביטויי החיפוש ניתן לשלב במגוון מקומות באתר באופן איכותי וחוקי כך שיקדמו את דירוג האתר שלכם למילות החיפוש הרלוונטיות. כדי לקבל פרטים נוספים צרו עמנו קשר בטלפון או באמצעות טופס יצירת קשר.

צור קשר

השם שלך (חובה)

הדואר האלקטרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

תכנית קידום עוד היום!

072-2509393

המומחים שלנו ממתינים לשיחה שלכם
קבלו את תכנית השיווק שלכם, היום!

שותפים מוסמכים

google adwords certified partner