פרסום במדיה מובילה

 


אתרי המדיה מובילים באינטרנט. אתרים אלה מובילים גם מבחינת כמות הגולשים היומית שעוברת באתרים השונים, וגם מבחינת תוכן, איכות והאופן בו איך אתרים אלה נתפסים על ידי הגולשים. אתרי המדיה הללו מובילים והרבה מעבר לכל שאר האתרים ברשת .
לכן, פרסום באתרים אלה יכול למשוך מבקרים רבים. כל אתר מדיה מובילה מציע לבעלי העסקים חבילות שונות לפרסום מודעות, קישורים ומסעות פרסום ממומנים.
בחירת אתר המדיה המתאים לעסק שלכם, במחירים הנכונים יביאו נפח גלישה מרבי לאתר שלכם. המחיר הזול ביותר לאו דווקא יביא את כמות וסוג הגולשים שאתם רוצים למשוך לאתר שלכם.

איך בוחרים באיזה אתר מדיה לפרסם?

הלקוחות שלנו מקבלים את הצעות הפרסום המשתלמות ביותר והמתאימות ביותר שיאפשרו לכם למצות את המשאבים ומאמצי הפרסום שלכם. לכל אתר מדיה מאפיינים שונים גם של גולשים, וגם של בניית מסעות פרסום, מיקומים, סוג מודעות, שיתופי פעולה וכו'…
יש כל כך הרבה אפשרויות שונות לקידום העסק שלכם במדיה המובילה בארץ, לכן כל כך חשוב להתייעץ עם מומחי הקידום של web-seo להתאמת מסע הפרסום המתאים לכם באמת!

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל היום הוא תחום, או אפילו מקצוע בפני עצמו. מסעות פרסום לפי מילות מפתח, מודעות , ובמיקוד לפי קהל יעד, מיקומים ועוד הרבה מאפיינים מתקדמים למסעות הפרסום האיכותיים ביותר. התשלום מתבצע עבור לחיצות של מבקרים על המודעות שלכם , ומחיר כל הקלקה מתחיל ב -5 אג' ונקבע בעיקר לפי התחרות העסקית שלכם.

פרסום בyoutube

האתר המוביל למדיה חברתית בעולם, עם נפח גלישה גבוה מאוד. האתר מאפשר מסעות פרסום ממומנים עם מגוון מאפיינים במחירים נמוכים יחסית.

וואלה

האתר הישראלי המוביל מבחינת כמות גולשים יומית. אתר וואלה מאפשר פרסום במגוון מיקומים באתר עצמו בחבילות פרסום בפנייה לחברה.

MAKO

אתר המדיה מאקו מאפשר פרסום מודעות , באנרים וקישורים במגוון מיקומים באתר, בהתאמה של חבילות פרסום לכל בעל עסק.

NANA10

אתר נענע מאפשר יצירת חבילת פרסום באמצעות חברת masa. האתר מאפשר שיווק באתר המדיה במגוון מיקומים באתר, בהתאמה והפילוח הגולשים לפי גיל ומין.

YNET

האתר מאפשר התאמה של מסע פרסום ללקוח לפי עסק, מחיר, מודעות ועוד…

נטקס

האתר מאפשר התאמה מלאה של מסעות פרסום לפי חשיפות, קהל יעד, ושליטה מלאה במחיר ותקציב חודשי.

אם אתם מעוניינים במסע פרסום איכותי באתר המדיה המתאים עבר העסק שלכם, פנו אלינו בטלפון או באמצעות טופס יצירת קשר לקבלת ההצעות המשתלמות , ומתאימות ביותר לעסק שלכם!

צור קשר

השם שלך (חובה)

הדואר האלקטרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

תכנית קידום עוד היום!

072-2509393

המומחים שלנו ממתינים לשיחה שלכם
קבלו את תכנית השיווק שלכם, היום!

שותפים מוסמכים

google adwords certified partner