בניית תוכנית שיווק

 


העסק שלך הוא המטרה!
היתרון הגדול ביותר של רשת האינטרנט היא העובדה שהרשת היא ארץ אפשרויות לא מוגבלת. אדם המעוניין לפתוח עסק מקוון חדש, או לשדרג (גם בשירות וגם בקידום) את האתר הקיים שלו יכול להתחרות גם בתאגידים, חברות גדולות, וחנויות או אתרים קיימים מזה זמן רב.

איך?

  • בניית אתר ידידותי למשתמש, אסתטי ובנוי היטב.
  • תכנית שיווק איכותית לעסק שלך.
  • סיפוק שירות ומוצרים איכותיים- הלקוח הגיעה לאתר וביצע רכישה- עכשיו הוא צריך להפוך ללקוח קבוע.
  • קביעת יעדים לתכנית השיווק.
  • מה המטרה שלכם? תספרו לנו איפה אתם רוצים להיות, איזה מוצרים או שירותים אתם רוצים לשווק או לפרסם, רעיונות חדשים שאתם רוצים להכניס לעסק , הגדלת נפח גולשים באתר, הגדלת כמות מכירות או לעורר עניין ציבורי סביב מוצר.
  • הגדרת תקציב- תגידו לנו כמה אתם מעוניינים להשקיע, ואנחנו נתן לכם את הכלים הטובים ביותר למסגרת התקציב שלכם. אם התקציב שלכם לא יתאים למטרות, התחרות לא תשתלם , אנחנו ב web-seo ניתן לכם את חוות דעתנו הכנה, וכמובן נציע חלופות מתאימות.
  • ניתוח העסק והשירותים, מתחרים וסביבה עסקית.
  • ניתוח "סל מוצרים", שירותים, ערך מוסף.
  • ניתוח "סל מוצרים" של מתחרים, שירותים של מתחרים והשוואה!
  • תחרות על מילות מפתח
  • ניתוח קהל יעד
  • התאמת אפיקי פרסום לעסק.
  • בניית תוכנית עבודה הכוללת תוכנית ומסגרת תקציב לקידום ממומן וקידום אורגני.

קבענו יעדים וביצענו ניתוח שוק מעמיק. עכשיו אנחנו נתאים תכנית שיווק לעסק שלך. כל לקוח עסקי הפונה ל web-seo לשם קידום, מקבל תכנית שיווק ייחודית מותאמת למאפייני העסק שלו.
אנחנו משתמשים בניסיון שלנו להתאמת תכנית שיווק איכותית שתניב את מרב הפירות לאתר שלכם. למה להשתמש רק באפיק פרסום אחד? אנחנו נתאים תכנית שיווק אופטימית עבור העסק שלכם בשילוב מגוון אפיקי פרסום מוכחים וחדשים לקידום טוב יותר של העסק שלכם. לקבלת פרטים נוספים צרו עמנו קשר בטלפון או באמצעות טופס יצירת קשר.

איך מתאימים תכנית שיווק?

  • עלויות – הגורם המשפיע ביותר על התאמת תכנית השיווק היא העלות של כל אפיק פרסום.
  • קידום ממומן- יניב תוצאות מידיות בהפצת העסק והגדלת נפח גולשים באתר, אך היא תלויה בתחרות העסקית על מילות המפתח. מילות מפתח מסוימות יכולות לעלות כסף רב, אך מילות מפתח אחרות להיות זולות אך ללא נפח חיפוש. למרות שהשתקעת תקציב בקידום מומן תראה תוצאות באופן מיידי, הפסקה של מסע פרסום יפגע באופן מידי בכמות החשיפה ובכניסות גולשים.
  • קידום אורגני- השקעה תקציב בקידום אורגני לא יביא לתוצאות מידיות. כמו הקידום המומן גם קידום אורגני הוא תלוי תחרות. כמות מתחרים עסקיים, וותק, רמת איכות , כל אלה משפיעים על התוצאה הסופית אליה אפשר להגיע. גם השקעה של מאות שקלים בחודש בקידום אורגני לא תוכל להתחרות בהשקעה של אלפי שקלים של מתחרים.
  • אפיקי פרסום נוספים- אתרי מדיה, אתרים חברתיים, תכניות שותפים או שיתופי פעולה. אנחנו ב web-seo מציעים לשלב את אפיקי פרסום שונים בכדי באמת להפיק את המרב מקידום האתר שלכם. לכל אפיק פרסום דגשים, יתרונות וחסרונות ולכן חשוב לבחור בקידום אתרים מבוסס ניסיון.
  • זמן השקעה- שילוב נכון של עלויות וזמן השקעה הכרחי לביצוע קידום אתרים איכותי. הפקת סרטון ויראלי לפרסום למי שמעוניין לעשות זאת בעצמו אומנם יעלה פחות כסף, אך זמן ההשקעה יהיה גדול בהרבה.
  • ישנן דרכים רבות לפרסום איכותי באינטרנט, מגוון אפשרויות הניתנות אפילו בחינם כמו קישור לאתרי אינדקסים ופרסום מאמרים. אך שיווק מסוג זה דורש זמן לא רק לביצוע, אלא גם ידע מקצועי לביצוע נכון ואיכותי יותר.
  • לא מספיק לדעת איך לכתוב מאמר שיווקי נכון, צריך גם לדעת באיזה אתר מאמרים לשים אותו.
  • ניסיון כבר אמרנו? לקידום אתרים איכותי אין קיצורי דרך- אחרת הוא לא היה נקרא ככה! אנחנו ב web-seo לא נקדם אתר לשם הצגתו כ"איכותי" רק למנועי החיפוש. בכדי לבצע ניתוח שוק , התאמת תכניות שיווק וקידום האתר שלכם צריך לדעת איך עושים זאת. ואנחנו כאן בשביל לעשות זאת עבורכם ויחד אתכם.
  • ב web-seo אנחנו מאמינים בשיטת הכובע הלבן (קישור), אשר מטרתה היא שיפור חווית הגלישה של המשתמשים , העלאת דירוג האיכות של האתר, והתאמת תכנית שיווק איכותית על בסיס ניסיון נצבר בקידום אתרים איכותי.
  • מעבירים ללקוח הצעת מחיר בהתאם לתחרות, השקעת הזמן הנדרשת, והתקציב הראשוני

על מה אתם משלמים?

לאחר ביצוע קביעת ייעדים > ניתוח> בניית תוכנית עבודה תקבלו הצעת תכנית שיווק ייחודית עבור העסק שלכם.
אנחנו ב web-seo עובדים בצורה שקופה לחלוטין עם לקוחותינו. ולכן חשוב לנו שתבינו בדיוק עבור מה אתם משלמים.
מה התחרות העסקית, התחרות על מילות המפתח, מי הם העסקים המתחרים המובילים במיקום החיפוש – כל אלה ישפיעו על הצפי שלנו עבור קידום האתר שלכם, זמן והתאמת תכנית השיווק שלכם.

מהלכה למעשה:

ברכותינו! תכנית השיווק של האתר שלכם יוצאת לפועל.
בתחילת כל חודש נספק לכם דו"ח מפורט אודות פעולות שנעשו לקידום האתר שלכם:

  • מיקומי תוצאות חיפוש עבור מילות המפתח המתאימות לעסק שלכם במנועי החיפוש: גוגל, בינג ויאהוו
  • דרוג אתר ב PageRank, MozRank ו alexa.
  • הסבר על פעולות שבוצעו במהלך החודש.
  • אינדקסים שנוספו.
  • מאמרים שנוספו ולאילו אתרי מאמרים.
  • הודעות בבלוגים.
  • אתרי מראה שהוקמו.
  • הוספת סרטונים.
  • סטאטוס רשתות חבריות – פייסבוק, טוויטר.
  • דוח קידום ממומן- סיכום חודשי.
  • ניתוח חודשי של כלל נתוני הגלישה.
  • הצעות קידום לחודש הבא בהתאם לניתוח הנתונים:
  • אפיקים חדשים, שינויי במסעות פרסום, התאמות שיש לבצע באתר, ולסיכום כלל הפעולות אותם אנחנו נבצע ללא שינויי עלויות והמלצות לחודש הבא.