מיתוג באינטרנט

 


מיתוג באינטרנט הוא תהליך יצירת הזהות המקוונת של העסק שלך. גולש ראה את האתר, הלוגו, מודעה או אפילו את שם העסק ובאופן מיידי הוא יודע לקשר זאת למה שיש לעסק שלך להציע.

  • אינטרנט- מרכז הידע והמסחר הראשי היום והוא רק ילך ויתרחב. הרשתות החברתיות, מנועי החיפוש ואתרי הנישה השונים תפסו כבר חלק ניכר מחיינו , אך לא נראה כי השפעתם של גורמים אלה הולכת לפחות בזמן הקרוב.
    האינטרנט אפשר לכולנו לקבל את המידע שרצינו ובאופו מיידי בלחיצת כפתור אחת.

  • מיתוג- עיצוב תדמית חזקה ברשת האינטרנט. ברשת האינטרנט קיימים ערוצים שונים למיתוג התדמית של העסק שלך: אתר אינטרנט, לוגו, ניוזלטר, בלוגים, פרסומים וכתבות באתרי עיתונות וחדשות והתחום החזק ביותר בשנים האחרונות , וכנראה זה שיהיה החזק ביותר בשנים הקרובות – הרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק. המטרה במיתוג באינטרנט היא לקשור את תחום העיסוק או השירותים שאתה מציע לכל ערוצי המיתוג השונים הקיימים באינטרנט. עכשיו שבנית אתר, אתה רוצה להביא לקוחות לאתר ולהגדיל את היקף הפעילות שלך.

השאיפות שלנו במיתוג איכותי ברשת האינטרנט:

על ידי מיתוג איכותי ויצירת תדמית ברצוננו ליצור קישור ישיר בין תחום העסק אליך. הכוונה היא שכל משתמש שיראה את הלוגו ידע בדיוק מה תחום העיסוק, ובמקרה ומשתמש מחפש נותני שירות , או את תחום העסק הוא יחשוב על המותג שלך.
המיתוג הטוב ביותר הוא כאשר המותג שלך הוא המותג היחיד שעליו המשתמש חושב כאשר הוא מחפש את נותני השירות.
כמו בעולם הלא מקוון , אין קיצורי דרך במיתוג ברשת האינטרנט. איכות, אמינות ושירות לקוחות בשילוב עם עבודת מיתוג אינטנסיבית יביאו את העסק שלך למקום הראשון.

  • מי אתה – הסבר לגולשים מי אתה ובמיוחד מה אתה יכול לתת לגולשים. תן לגולשים להכיר את העסק שלך כבר מההתחלה. פשטות הרבה פעמים מנצחת את ההפגזה של הגולש במידע מפוצץ בשפה שאינו מבין. רשת האינטרנט לא סלחנית – ההזדמנות לרושם ראשוני קיימת רק פעם אחת. ואנחנו צריכים לעמוד בציפיות של הלקוחות שלנו לעתיד.
  • מי הלקוחות שלך- במיתוג ברשת האינטרנט חשוב להבין קודם כל מה קהל היעד שלך. אנחנו רוצים להביא גולשים לאתר שלך, אך אנחנו יותר מעוניינים בלקוחות קבועים ובקהילת משתמשים. בשביל להפוך לקוחות פוטנציאליים ללקוחות חשוב להבין קודם כל מי הלקוחות שלנו, מאיפה הם יגיעו ובאילו מונחים הם ישתמשו בשביל להגיע לאתר העסק שלנו.
  • מה אתה מציע מעבר – איזה ערך מוסף אתה מציע על פני המתחרים- שירות, מחיר, אמינות , איכות… אם אתה תדע בדיוק מה יש לך להציע ללקוחות הפוטנציאליים שלך, יהיה לך הרבה יותר קל למשוך את הלקוחות אליך לאתר.
  • בניית אתר – הגולשים צריכים להכיר את העסק שלך. אם אתה לא תעניין, תחדש , תתן משהו מעבר, הגולשים לא יישארו באתר שלך . תגרמו לגולשים לשהות יותר זמן באתר (ולא בעזרת זמן טעינת דפים איטית ) ותוכלו לראות איך גולשים הופכים ללקוחות.
  • בניית התדמית כפי שאנחנו רוצים להיות – הרבה יותר קל לבנות את התדמית בהתאמה למציאות. וברשת האינטרנט, יותר מדי אנשים ועסקים מציגים את עצמם כמשהו שהם לא. תרדו לגובה העיניים של הגולשים והם יגמלו לכם בהבנה. מיתוג באינטרנט הוא המפגש של גולש עם העסק שלכם, ובהתחלה, אף אחד לא מכיר אותכם. חווית גלישה חיובית ותקשורת טובה עם הגולשים יחשפו את העסק שלכם לעולם המקוון של רשת האינטרנט.

מיתוג באינטרנט הוא תהליך שמתחיל בפרטים הקטנים והשמיים הם הגבול.