מבנה הקישורים בדף

 


בניית קישורים בכל דפי האתר היא חלק ממכלול ההתאמות שיש לבצע בדפי האתר השונים כחלק מתהליך האופטימיזציה. בנייה נכונה של קישורים היא זאת שמבדילה אתרים איכותיים שבנויים בצורה הנכונה וחכמה לבין עוד אתר שתופס נפח אחסון ברשת האינטרנט.
בניית הקישורים מאפשרת גם לגולשים וגם לסורקים של מנועי החיפוש לגלוש "נכון" יותר בדפי האתר שלכם. על ידי בנייה נכונה של קישורים אנחנו נכווין את הגולשים בדיוק לאיפה שאנחנו רוצים.
בעלי אתרים רבים לא משתמשים בכלי זה נכון, ולכן הגולשים המגיעים לאתר "הולכים לאיבוד" בין דפי האתר ולא מגיעים לאן שבעל האתר התכוון שהם יגיעו. כך, למרות שישנו נפח גלישה גבוה לאתר, פעמים רבות אנחנו מקבלים פניות מבעלי אתרים אשר רואים תוצאות בפועל נמוכות מעוד ,ולעתים אף ללא פעולות המבוצעות על ידי גולשים.

מגוון הקישורים

לקישורים שונים חשיבות, מיקום, והשפעה שונה על פעולות הגולשים ואופן הסריקה של האתר על ידי מנועי החיפוש, בגלל זה חשוב לדעת איך לבנות את הדף וקישורים שלו בצורה נכונה.

  • קישורים חיצוניים צריכים להגיע לדפים הרלוונטיים.
  • קישורים פנימיים אל הדפים או המונחים הרלוונטיים בדפים.
  • הכוונה לביצוע פעולה, יצירת קשר, או ביצוע פעולה שונה.

הכוונת גולשים:

התאמת התוכן לגולשים שונים, ליצירת עניין והכוונה נכונה יביאו לתוצאות שאתם רוצים. משתמש המגיע לאתר שלכם צריך למצוא את התוכן שאותו חיפש במהירות ובקלות. אם הגולש יהיה מרוצה מהאופן בו מצא את התוכן שחיפש ואת איכותו, הוא בוודאי גם יחזור.
שילוב של מבנה קישורים נכון בדפי האתר ומפת אתר איכותית יתמצת את תוכן האתר שלכם, יראה לגולשים שלכם מה הם מחפשים, ומהר.

הכוונת מנועי חיפוש:

מבנה הקישורים בדף האינטרנט מלמד את הבוט של מנוע החיפוש מה החשיבות של כל דף. דף מרכזי שמקשר למספר רב של אתרי תוכן משניים מקבל משקל שונה, מדף אתר אליו מכווין רק דף ראשי אחד. לעומת זאת קישור דף הבית ל 3 דפים בלבד, מייחד את הדפים הללו ומקנה להם חשיבות רבה יותר.
נוסף על כן, התיאור והטקסט הנכון בקוד הקישור משפיע גם כן על קידום האתר והוא מהווה חלק בלתי נפרד מהאופטימיזציה של האתר שלכם למנועי החיפוש. קוד הקישור משפיע גם על הסורקים של מנועי החיפוש, מאפשר לנו לשלב מילות מפתח , ולהדגיש לגולשים את הנושא המרכזי של הקישור אליו הם יוכוונו.

תהליך בניית קישורים בדפי האתר כוללת:

  • שיפור נגישות לדפים החשובים האתר.
  • יצירת מסלול גלישה טבעי למבקרים באתר.
  • אפשרויות סריקה ודירוג טובים יותר על ידי זחלנים.
  • בניית מילות מפתח מתאימות בקישורים השונים.

כל אלה, הם רק חלק מהמאפיינים והפעולות אותם צוות מפתחי web-seo יבצע כחלק מתהליך האופטימיזציה של האתר שלכם. לקבלת ההצעות הטובות ביותר, או לפנייה לגבי שאלות נוספות, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון או באמצעות טופס יצירת קשר.

צור קשר

השם שלך (חובה)

הדואר האלקטרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

תכנית קידום עוד היום!

072-2509393

המומחים שלנו ממתינים לשיחה שלכם
קבלו את תכנית השיווק שלכם, היום!

שותפים מוסמכים

google adwords certified partner