יצירת מפת אתר

 


יצירת מפת אתר, כאשר היא מתבצעת בצורה נכונה יכולה להשפיע רבות על קידום האתר במנועי החיפוש ועל אופן ונוחות הגלישה של מבקרים באתר. מפת אתר – site map או site index היא רשימה נגישה לבוטים ולגולשים כאחד, של כל דפי האתר. ניתן להשתמש במפת אתר גם ככלי לתכנון האתר וגם כדף ממשי באתר המסדר בצורה היררכית את דפי האתר. מפת אתר עוזרת למבקרים ובוטים של מנועי חיפוש להתמצא ולמצוא דפים בקלות רבה יותר באתר.

למפת אתר שתי מטרות עיקריות:

  • גלישה נוחה יותר של הגולשים בדפי האתר, במיוחד בתתי דפים.
    גולש שלא מצא את מה שחיפש באתר שלכם בקלות, ועדיין נשאר באתר יוכל באמצעות מפת אתר איכותית שאנחנו נבנה עבורכם למצוא את אשר חיפש.
  • סריקה מהירה יותר על ידי מנועי החיפוש.
    התאמת דף או קובץ מפת אתר מתאים לקריאה על ידי בוטים של מנועי חיפוש משפיע רבות על קידום האתר שלכם. באמצעות התכנון והבנייה הנכונה ניתן לנצל את מאפייני המשנה ולקבל השפעות על יכולת הסריקה של האתר שלכם.

מאפיינים נוספים של יצירת מפת אתר איכותית:

  • חשיפה על דפים עם תוכן חדש, שינויים או עדכונים באתר.
  • סריקה של מנועי החיפוש קלה יותר, יותר קל להם לקרוא דפים.
  • התאמת מפת אתר לא רק למנועי החיפוש, אלא גם לגולשים.
  • מפת אתר מאפשרת למנועי החיפוש לראות מה התעדכן , ולהגיע בצורה יעילה יותר לתיאורי המטה.
  • 2 סוגי מפות אתר
    XML- רשימה של עמודי האתר, אשר נמצאת על השרת של האתר, ולה פרמטרים ביניהם, פרמטרים אודות עדכון דף אתר ועדיפות דפים שונים. מפת אתר זאת מתאימה יותר למנועי החיפוש.
    מפת אתר HTML- מפת אתר פיזית כדף עבור הגולשים.
  • הסורקים בהגיעם לאתר, קודם כל מחפשים קובץ sitemap אשר מקל על מלאכת הסריקה ומציג מיידית דפים שעודכנו לאחרונה, חדשים או דפים חשובים יותר.
  • בניית מפת אתר יכולה להסתיים בדף חלק המכיל את כל דפי האתר. אך עיצוב דף מפת האתר, הכנסת תוכן מסביר בראש הדף,ובנייה חכמה של קטגוריות מפת האתר היא ההבדל בין סתם מפת אתר לבין מפת אתר איכותית.

צוות המפתחים שלנו ישקיע בבניית מפת אתר איכותית בצורה שתתאים לאתר שלכם ולצורכי הקידום של האתר שלכם. רוצים שצוות המפתחים שלנו יבנה מפת אתר עבורכם, או שיש לכם שאלות נוספות ? צרו עמנו קשר עכשיו ותקבלו את ההצעות הטובות ביותר שלנו עבורכם!
ניתן ליצור עמנו קשר בטלפון או באמצעות טופס יצירת קשר.

צור קשר

השם שלך (חובה)

הדואר האלקטרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

תכנית קידום עוד היום!

072-2509393

המומחים שלנו ממתינים לשיחה שלכם
קבלו את תכנית השיווק שלכם, היום!

שותפים מוסמכים

google adwords certified partner