שיפור מראה האתר

 


שיפור מראה האתר הוא שלב הכרחי למשיכת המבקרים באתר שלנו, יצירת עניין ורקע מתאים לתוכן האתר שלכם.
האתר שלכם הוא הפנים של העסק שלכם ברשת האינטרנט. רוב הגולשים שיגיעו לאתר שלכם לא מכירים אותכם ולא מכירים את העסק שלכם והם צריכים להחליט האם אתם הם אלה שמתאימים למה שהם מחפשים, ולא משנה אם אתם מציעים מידע או שירות.

להיות בנעליים של הגולש:

בכדי לשכנע את הגולשים כי אתם יכולים "לספק את הסחורה" חובה לדעת להשתמש נכון קודם כל במראה האתר. הגולש אשר מבצע חיפוש במנועי החיפוש לרוב יפתח מספר תוצאות , ראשונות, מדף תוצאות החיפוש ויבחן את התוצאות במקביל או בסמיכות האחת לשנייה.
לאחר שביצענו את הבנייה הבסיסית, ויצרנו תשתיות אתר גם קוד וגם תוכן, מומחי הפיתוח של web-seo יתאימו עבורכם את המראה המתאים לאתר שלכם.
המומחים שלנו יבחנו את האתר מנקודת מבט של הגולשים , והלקוחות הפוטנציאליים שלכם וישפרו את מראה האתר שלכם בהתאמה.

המטרות של מומחי הפיתוח של web-seo בשיפור מראה האתר:

משיכה של העין של הגולש להתחיל לקרוא את תוכן האתר.
רושם ראשוני מקבלים רק פעם אחת, ובפעם הזאת חייבים לקלוע בדיוק. עיצוב או מראה אתר לא יכול לקלוע במאה אחוז לטעם של כל הגולשים. אבל מומחי הפיתוח שלנו ישפרו את מראה האתר שלכם בצורה שתמשוך את המבקרים והגולשים שאתם רוצים להשאיר ולהפוך ללקוחותיכם. משיכה של הגולשים הרלוונטיים והשארתם באתר מעלה את שיעור ההמרה והוא אחד המדדים לכך שאתר בנוי כראוי.

לעורר עניין במהלך הגלישה להמשך ולמעבר לדפים נוספים.

עיצוב ומראה האתר משחק תפקיד חשוב באתר שלכם, אך העיצוב הוא רק הרקע לתוכן של האתר, למוצרים ולשירותים שאתם מציעים לגולשים. התפקיד של עיצוב האתר והמראה שלו הוא להוות סביבה איכותית, נקייה ומקצועית לתוכן שלכם, לעורר עניין ולהכווין את הגולשים למעבר לדפים נוספים.

התאמה של עיצוב האתר לפנים של העסק ומה שברצוננו להציג.

חשוב מאוד להתאים את עיצוב ומראה האתר, הפרטים הגדולים , למשל תבנית עיצוב כוללת לאתר, והקטנים- כמו צבע כותרות משנה חשובים באותה המידה!
עיצוב ומראה האתר שלכם חייב להיות תואם את מאפייני המוצרים או השירותים אותם אתם מציעים לגולשים וללקוחותיכם העתידיים. מה שאתם תציגו זה בדיוק מה שהמבקרים יראו.

היתרון הכי גדול שלכם:

רשת האינטרנט מאפשרת לעסקים קטנים , מתפתחים או גדולים להתחרות באותה הרמה על אותו נתח שוק. שיפור מראה האתר שלכם יאפשר לעסק שלכם להתחרות בכל אתר עסק אחר שקיים ברשת, ואין זה משנה כמה זמן אתם מספקים שירותים או כמה זמן יש לכם אתר אינטרנט- הכל תלוי באיך אתם נראים לעומת המתחרים שלכם.

מומחי הפיתוח של web-seo יעשו את עבודת העיצוב ושיפור מראה האתר המתאימה לאתר ולעסק שלכם. אנחנו נבנה את הפנים של העסק שלכם ברשת האינטרנט ,כך שאתם תמשכו את הגולשים שאתם רוצים להפוך ללקוחות שלכם.
לקבל מידע נוסף התקשרו כבר עכשיו לטלפון או צרו עמנו קשר באמצעות טופס יצירת קשר.

צור קשר

השם שלך (חובה)

הדואר האלקטרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

תכנית קידום עוד היום!

072-2509393

המומחים שלנו ממתינים לשיחה שלכם
קבלו את תכנית השיווק שלכם, היום!

שותפים מוסמכים

google adwords certified partner