אופטימיזציה

 


אופטימיזציה – או site optimization, הוא תהליך התאמה. במהלך תהליך האופטימיזציה יוצרים עיצוב, מבנה ותוכן אתר ייחודי במיוחד עבור דירוג טוב יותר של האתר במנועי החיפוש השונים בכלל ובגוגל בפרט.
היום, לא מספיק רק לבנות אתר ולשים אותו על שרת, בשביל למשוך גולשים לאתר עלינו לפעול בשיטות הנכונות כדי לקבל דירוג גבוהה יותר ולמקם את האתר שלכם על המפה.כמה פעמים יצא לכם לחפש במנוע החיפוש אחרי מוצר או שירות והגעתם לדפים השלישי או הרביעי?
בכדי שגולשים יגיעו לאתר שלכם, צריך לבצע תהליך אופטימיזציה, ביצוע התאמות איכותיות יביא לכך שהאתר שלכם יופיע בדף הראשון של תוצאות החיפוש, וימשוך את קהל הגולשים שרציתם שיגיעו לאתר שלכם.

כדי שהאתר שלכם יהיה על המפה, אנחנו ב web-seo עובדים בצורה איכותית, יסודית וללא קיצורי דרך. בכדי להגיע לדפי התוצאות הראשונים חובה לעבוד על פי התנאים שמכתיבים מנועי החיפוש ובעולם האינטרנט היום אין קיצור דרך. רק בעבודה מקצועית ניתן להביא תוצאות איכותיות לאורך זמן.

השלבים לביצוע אופטימיזציה איכותית

אם אתם מעוניינים לקבל פרטים נוספים על תהליך האופטימיזציה שאנחנו מבצעים עבור לקוחותינו או שיש לכם שאלות נוספות צרו עמנו קשר בטלפון או באמצעות טופס יצירת קשר.




תהליך ביצוע אופטימיזציה:

תהליך האופטימיזציה הוא תהליך התאמה מתמשך, אך חשוב לדעת כי בנייה נכונה של האתר, לפי החוקים הקבועים יביא לתוצאות טובות יותר ויקל בצורה ניכרת על עבודת הקידום של האתר. כפי שאמרנו, את תהליך ביצוע אופטימיזציה מבצעים באמצעות ששת השלבים שפרטנו. אך ניתן לפשט את ההליך ולהגיד כי תהליך ההתאמה של אתר למנועי החיפוש נחלק לשניים: אופטימיזציה של מבנה, ואופטימיזציה של תוכן האתר. כל אחד מהתהליכים הללו הוא תהליך מורכב, אשר צורך ידע וניסיון מקצועי. צוות הפיתוח של web-seo מומחה בתהליך זה.


אופטימיזציית מבנה

אופטימיזציה של מבנה האתר חשובה ובסיסית ללא קשר לדירוג במנועי החיפוש.
בתהליך הקידום אופטימיזציה של מבנה האתר תבוצע אך ורק במידת הצורך. לאחר איסוף המידע הרלוונטי אודות האתר, השירותים שהעסק מספק וביטויי החיפוש המתאימים שלב אחד לפני שינוי התוכן עלינו לעצור ולחשוב:



האם האתר שלי בנוי נכון?

חשוב לבצע שלב זה לפני שינויי תוכן בכדי לא לבצע עבודה כפולה. דירוג נכון של דפי האתר, קישורים נכונים, ומפת אתר איכותית יאפשרו גם לגולש וגם לבוט להתמצא טוב יותר באתר שלכם.
אם ישנו צורך לבצע שינויים, מקדם האתרים שלנו יודיע על מידת השינויים הדרושים, סיבתם, משמעותם והשפעתם על מבנה האתר היום ועל קידומו בעתיד.
מרגע הנחיתה של הגולש באתר בדף הנחיתה עליו להגיע לתוכן בו הוא מעוניין באופן המהיר ביותר , ולאחר מכן לעודד אותו ולהישאר באתר ולסגור עסקה.
לכל דף יש את המיקום שלו יחסית לדף הבית והוא צריך להיות בהתאם לייעודו. לא טוב לשים דף רכישה עוד לפני דף הסבר בסיסי אודות המוצרים.
באופטימיזציה איכותית של מבנה אתר אנחנו נותנים לא רק למבקרים באתר חווית גלישה איכותית , אלא גם לסורקים המעלים את דירוג דפי האתר.

(תמונה של דירוג אתר כמו שצריך)

לאחר שביצענו את השינויים של מבנה האתר אנחנו יכולים להתחיל עם אופטימיזציה של תוכן האתר.



שינויים ואופטימיזציית תוכן האתר

מצאנו את מילות המפתח וביטויי החיפוש הרלוונטיים שאותם אנחנו רוצים לשלב בתוכן האתר שלנו. כעת, אנחנו נבצע שינויי תוכן ואופטימיזציה בטקסט של האתר- בקוד HTML. לכל דף באתר יש ייעוד ותפקיד משלו, מילות מפתח משלו , ודירוג משלו.
המטרה פשוטה – לספק לגולש דף רלוונטי למילות החיפוש שלו.
לא ניתן לבצע זאת מצד אחד ללא דף נחיתה איכותי, ענייני, עשיר בתוכן או מוצרים רלוונטי ומצד שני ללא התאמת דף זה למילות החיפוש של הגולש.
דוגמה לא טובה היא דף איכותי מאוד, אשר לא משולבות בו מילות המפתח המתאימות. כך, גם אם הגולש יחפש את המתואר בדף התוכן, הסיכוי שיגיע לדף זה הוא אפסי.
לאחר שבחרנו ביטוי חיפוש מתאים- בדרך כלל מדובר בכשלוש מילים, והתאמנו אותן לדף האתר המתאים עלינו לוודא שילוב מתאים של מילים אלו בדף. אין להציף דפי תוכן במילות המפתח. פעולה כזאת עלולה להתפרש על ידי מנועי החיפוש כספאם (spam) . היחס הנכון של טקסט למילות מפתח הוא פחות מ 5%!
דף תוכן טוב הוא דף קריא וברור, בו המלל חופשי ונוח למשתמש. כמה שיותר שימוש במשפטים באופן טבעי של מילות המפתח.
{תמונה כלשהיא קשורה}



שילוב מילות מפתח

בכדי לבצע אופטימיזציה של תוכן האתר ניתן לשלב את מילות המפתח במספר מקומות:
1) שילוב בטקסט – הפעולה הנפוצה ביותר שמבצעים כדבר הראשון לשינוי תוכן האתר אך חשוב מאוד לבצעה כראוי! הפצצה של דף תוכן האתר במילות מפתח ללא קשר למלל יפגע ברלוונטיות האתר. פעולות אשר גורמות לחוסר אסתטיקה בתוכן האתר ופגיעה בהקשרים יפגעו גם בדירוג הדף, והאתר כולו.
כותרת הדף- כותרת הדף מהווה לא רק לקריאה של מנועי החיפוש אלא גם למשיכה של גולשים לאתר. חשוב לשלב את מילות המפתח בכותרת לקריאה נכונה על ידי בוטים של מנועי החיפוש ויחד עם זאת למשוך את הגולש להיכנס לדף האתר.
תג מטה תיאור- ישנם מנועי חיפוש אשר משלבים תיאור זה בתוצאות החיפוש שלהם, לכן חשוב לשלב בתיאור זה את מילות המפתח המתאימות.
כותרות- חשוב לשלב את מילות המפתח בכותרות בעיקר בגלל שאנחנו מעוניינים למשוך את הגולשים באתר עצמו. שילוב מילות המפתח בכותרות מאפשר זיהוי של טקסט בפסקאות עצמן.
הדגשים – ידוע כי הגולשים קוראים דפי תוכן לפי כותרות , פסקאות, וטקסט מודגש.
שילוב מתאים של הדגשים של מילות מפתח בתוכן האתר מעלה את הרלוונטיות של אלה לדירוג.
2) תמונות – נושא שבדרך כלל לא מייחסים לו חשיבות מספקת הוא נושא קבצי התמונות באתרים- תמונות לא נקלטות על ידי סורקים כפי שהן נקלטות על ידי גולש אמתי . ישנן התאמות רבות שניתן לבצע לקבציי תמונות בכדי להעלות דירוג של אתר. תג Alt, שמות המונה, או תיאורים. העלאת תמונות איכותיות יותר תשפר את סיכויי ההפניה של גולשים מחיפוש תמונות לאתר שלכם.
קישורים – המלל המופיע בקישור חשוב מאוד לאופטימיזציה של תוכן האתר ולדירוג דף האתר. תצורת הקישורים והטקסט של הקישורים חשוב גם בדפי האתר עצמו וגם בקישורים לאתרים חיצוניים ומהווים גורם למשיכה של גולשים ולקריאה טובה יותר של קישורים על ידי בוטים.
ישנם עוד מקומות בהם ניתן לשלב את מילות המפתח וביטויי החיפוש לאופטימיזציה של תוכן האתר , אך מספיק להתרכז בנקודות המפורטות לעיל לקבלת תוצאות איכותיות להתאמות הללו.



אם אתם מעוניינים לקבל פרטים נוספים על תהליך האופטימיזציה שאנחנו מבצעים עבור לקוחותינו או שיש לכם שאלות נוספות צרו עמנו קשר בטלפון או באמצעות טופס יצירת קשר.

צור קשר

השם שלך (חובה)

הדואר האלקטרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

תכנית קידום עוד היום!

072-2509393

המומחים שלנו ממתינים לשיחה שלכם
קבלו את תכנית השיווק שלכם, היום!

שותפים מוסמכים

google adwords certified partner