אחסון אתרים- Windows

 


אחסון אתרים בשרת windows הוא אחסון אתרים בשרת מבוסס על מערכת הפעלה מבית microsoft .

{טבלה מקוצרת של חבילות אחסון}

אם אתם חדשים בעולם האינטרנט, וצריכים עזרה בהתאמת חבילת אחסון מתאימה עבור האתר שלכם, תרגישו חופשיים לפנות אלינו בטלפון או באמצעות טופס יצירת קשר.

למה לבחור לאחסן את האתר על שרת windows?

  • ASP ו .Net – אם ברצונך לשלב דפים דינמיים (asp- Active server pages) או .net באתר שלך, אז אתם תצטרכו חבילת אחסון על שרת windows. בחירה בשרת שאינו מבוסס על מערכת הפעלה windows עלולה לגרור בעיות תכנות , הגבלות על פונקציונליות ובאופן כללי לגרום לכאב ראש שלא לצורך.
  • התרחבות אתר- אם אתם בתחילת הדרך , מבחינת אתר האינטרנט שלכם, ואתן לא בטוחים לגבי כיוון ההתפתחות העתידי של אתר העסק שלכם, עליכם לשקול שימוש בשרת אחסון windows. בחירה לאחסן את האתר בשרת windows תאפשר לכם לקבל מגוון רחב של כלים טובים יותר וביצועים טובים יותר. מערכת windows ידידותית יותר וגמישה כך שהשרת שלכם יהיה מוכן לפיתוח עתידי של האתר שלכם.
  • תמיכה במערכות- שרתי אחסון של windows עובדים ביעילות ובהתאמה עם מערכות רבות ביניהם מוצרי Microsoft. יכולת ההתאמה הגבוהה הפכה אחסון אתרים בשרת windows לפופולרית מאוד. מערכות קוד פתוח עובדות היטב עם שרתים מבוססי windows.
  • התאמת מודולים (אפליקציות) – רוב המודולים המסחריים מותאמים עבור מערכות הפעלה של windows. וברוב המקרים מודולים אלה פשוטים ונוחים יותר ללמידה, תפעול ולשילוב.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים בנושא אחסון בשרתי windows?

אל תהססו לפנות אלינו בטלפון או לחצו כאן ואנחנו נציע לכם את ההצעות הטובות ביותר שלנו לאחסון אתרים איכותי והמתאים ביותר לעסק שלכם.

צור קשר

השם שלך (חובה)

הדואר האלקטרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

תכנית קידום עוד היום!

072-2509393

המומחים שלנו ממתינים לשיחה שלכם
קבלו את תכנית השיווק שלכם, היום!

שותפים מוסמכים

google adwords certified partner