שיווק במכשירים חכמים

 


שלל המכשירים החכמים המציפים את השוק כיום ובראשם ה iphone הולכים ותופסים חלק ניכר יותר בחיינו. טכנולוגית מסך מגע מתקדמת, קישוריות לרשתות החברתיות, שליחת דוא"ל והודעות ודפדפן מובנה – כל אלה מאפשרים למשתמש נגישות בכל מקום ומכל זמן לאלפי משחקים, ממשקי רשת וגישה לאפליקציות החברתיות.

כמות עצומה של תכנות אבל ראינו רק את קצה הקרחון. כרגע השתלטו על השוק התוכנות "המצליחות " בינתיים ולא אפשרו לשלל התוכנות האחרות לתפוס את מקומן הראוי. יש מקום אפילו לאפליקציות רשת שלכם!
אין צורך ללמוד שפות תכנות, פשוט יותר מתמיד להעלות רעיונות שלכם. כמות חברות הולכת וגדולה מאפשרת לכם להעלות את הרעיונות שלכם על המכשירים הללו בלחיצת כפתור אחת.

היום, אפשר לעשות הכל בעזרת המכשירים החכמים. אתם נוסעים באוטובוס ורואים סרט, המנות בסרט מעוררות לכם את התאבון ואתם מחליטים שבא לכם מאכלי ים, בלחיצת כפתור אחת רואים איפה המקום הקרוב ביותר ותוך שניות אתם כבר מתקשרים אליהם.

איך זה עובד?

כמו בכל צורת שיווק אתה צריך לעניין את הקהל שלך. בדי להפוך בלוג לאפליקציית אייפון צריך לבצע זאת בצורה חכמה על שהדבר ימשוך משתמשים שירצו להפיץ את האפליקציה למשתמשים נוספים.
בעלי בלוגים ועסקים מקוונים רבים הגדילו את קהל היעד שלהם על ידי הפיכת העסק שלהם למותאם למכשירים החכמים. זוהי דרך מצוינת לקבלת נפח משתמשים נוסף ללא התאמות נוספות של התוכן הקיים באתרים שלכם.

מומחי הקידום של web-seo יעשו את עבודת הקידום היסודית והאיכותית ביותר כדי שהעסק שלכם יצליח. כדי לקדם , לשווק ולפרסם את העסק שלכם במקומות הרלוונטיים באמת צרו עמנו קשר בטלפון או באמצעות טופס יצירת קשר.

מה מרוויחים באמצעות אפליקציות אייפון השונות?

שיטת החלוקה החינמית של אייפון הצליחה להפיץ אפליקציות שונות בקרב קהל נרחב של משתמשים. וההשפעות של כך נראות באופן מיידי. אפליקציית אייפון היא עוד שיטת הפצה, רק שהיום קהל המשתמשים רק הולך וגדל, ולכן גם הפוטנציאל אליו ניתן להגיע.
משווקים רבים ובעלי עסקים הבינו כבר מזמן את היתרונות שבהפצת מידע באמצעות iTunes למשל, בעיקר באמצעות קבצי מוזיקה או סרטונים.

אילו שיטות שיווק קיימות למכשירים החכמים?

AdMob- רשת שיווק למכשירים החכמים, ששירתה כבר מיליוני משתמשים. המערכת לא מפותחת כמו גוגל אדסנס , אך ברור שהיא תתפתח עכשיו שגוגל קנתה אותה.
שימוש במערכת פשוט כמו שימוש באפליקציות אייפון. וכל המפרסמים מקבלים כלים לניתוח וסטטיסטיקה.

העתיד נמצא במכשירים הניידים, אל תפספסו את זה. אם אתם מעוניינים בתכנית שיווק במכשירים החכמים שתתואם במיוחד עבר העסק שלכם , ותנוהל על ידי מומחי הקידום של web-seo אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון או באמצעות טופס יצירת קשר.
בחרו בנו כי מומחי הקידום המקצועיים שלנו ישקיעו יותר , בשבילכם!

Iphone פעלו כך שהפכו את המכשירים לנגישים ובהישג ידם של קהל רחב, דבר שמאפשר ליישומי הרשת להגיע לקהל יעד שבעבר לא היה נגיש לרשת לעתים בכלל. חברת אפל מוציאה מכשירי אייפון חדשים לקהל חדש, כך מחזור המשתמשים הולך וגדל. מכיוון שהאייפון הוא המכשיר החכם הנפוץ ביותר, המותג הזה הולך וגדל, פיתוח יכולות חדשות, העלאת מספר אפליקציות, ומאפיינים חדשים כל אלו מעלים את הערך של האייפון בעיני המשתמשים תוך שמירה על אותו המחיר.

שיווק במכשירים החכמים:

רשת האינטרנט הופכת לניידת, זאת עובדה. מכשירים חכמים כמו האייפון הפכו את הגישה לרשת למציאות גם תוך כדי תנועה. כמות המשתמשים במכשירים חכמים הולכת וגדלה, ורשת האינטרנט ממש הולכת ונהיית מוצפת יותר ויותר על ידי משתמשים דרך מכשירים חכמים. ובעתיד? שיעור המשתמשים במכשירים חכמים ואחוז המשתמשים ברשת ילך ויגדל.
אתרי תוכן רבים פעלו בחכמה והחלו להתאים את האתרים למשתמשים במכשירים החכמים. עסקים מסויימים מכוונים משתמשים אלו ישירות לגרסת האתר המותאמת למכשירים ניידים באופן מיידי.

מה השימוש העיקרי של המכשירים החכמים?

השימוש העיקרי של המכשירים החכמים כמו אייפון הוא ברשתות החברתיות. כמובן , שבעיקר בקרב משתמשים צעירים. שיווק ברשתות החברתיות (קישור) הוא כלי חזק מאוד ליצירת קהילת משתמשים סביב מותג, שליחת פרסומות מפולחות או הצגת העסק בקרב כלל המשתמשים.

קהל היעד של שיווק במכשירים חכמים גדול בהרבה מקהל היעד של מסעות פרסום רגילים ברשת האינטרנט. למרות זאת, מסעות פרסום במכשירים חכמים עדיין הרבה יותר זולים ממסעות פרסום ממומנים המבוססים על שיטת תשלום לפי הקלקה. המשתמשים במכשירים החכמים הם צרכנים מצוינים, אשר מעוניינים לבצע רכישות. ביטויים לכך ניתן לראות בכמות ההולכת וגדלה של רכישות ופעולות סחר אחרות המבוצעות באמצעות מכשירים אלה, ובאמצעות כמות האפליקציות שקיימות כבר היום.

מה כל זה אומר לגבי בעלי עסקים מקוונים?

יש קהל יעד עצום שמחכה לקנות את מה שאתם תפרסמו. אתם יכולים להגיע לקהל יעד רחב יותר מאשר הייתם יכולים להגיע באמצעות שיטות השיווק ה"ישנות". נוסף על כך, אתם תוכלו ליהנות ממסעות פרסום בתשלום לפי הקלקה במחיר נמוך מאוד מכיוון שעדיין אין תחרות בשיווק במכשירים חכמים.

מי פעל ראשון?

Iphone כמובן פעלו ראשונים, ולקחו נתח ראשי בשוק המכשירים החכמים. כתוצאה, מפתחים רבים נהרו אחר המכשיר והחלו לפתח מגוון אפליקציות רשת. כמות היישומים הללו עצומה. עסקים שונים, מכל קשת העסקים, החלו לפתח אפליקציות עבור המכשירים הללו, ולאייפון בפרט. עסקים כמו בנקים, חברות אוטובוסים, מסעדות ועוד הרבה…

איך עושים את זה נכון?

שיווק במכשירים החכמים וברשתות החברתיות עדיין בחיתוליו. ככל שנגישות המכשירים תלך ותגדל כך גם קהל המשתמשים. כך, נראה יותר ויותר אפשרויות שיווק למפרסמים שיעברו לפרסום במכשירים החכמים. ככל שתתאימו את העסק המקוון שלכם מוקדם יותר למכשירים החכמים, כך תוכלו להינות מפירות השינויים כבר מהיום.
מה הם הפעולות שמשתמשים מבצעים באמצעות המכשירים החכמים?

  • פעולות מהירות – כלל הפעולות שהן בגדר "לחיצות מהירות" : חיפוש כתובת והכוונה במפות, חיבור למדיה החברתית, וקבלת עדכוני חדשות.
  • בידור – משתמשים רבים במכשירים הניידים מחפשים מקומות כמו קולנוע או מסעדה. והמכשירים הניידים מאפשרים לעשות זאת באופן ספונטני- איזו מסעדה הכי קרובה, או איזה סרט הולך להיות מוקרן בקולנוע הקרוב. מנגד, עסקים שקשה להם לשמור על נוכחות ברשת האינטרנט עדיין לא יכולים לממש את מלוא הפוטנציאל של השיווק במכשירים החכמים.
  • רשתות חברתיות – שימוש באפליקציות שונות לשיתוף תמונות, חדשות וקבצי וידאו שונים. רבים מהמשתמשים מעדיפים שליחת דוא"ל או הודעות על פני שיחה. ובכך בעצם משתמשים במכשיר במקום במחשב. משמתשים צעירים יותר מבלים הרבה יותר זמן ברשתות החברתיות מאשר באתרי עסקים או מסחר במכשירים החכמים, וגורם נוסף לכך הוא העובדה שאתרים לקהל הצעיר יותר עדיין לא מותאמים למכשירים החכמים.

כמות הרכישות ופעולות מחסר המבוצעות על ידי משתמשים של מכשירים חכמים הולכת וגדלה בשנים האחרונות. כיום, ברור כי המכשירים החכמים יתפסו חלק הולך וגדל מהפעולות המבוצעות על ידי גולשים.

שיווק מוצלח במכשירים החכמים:

רכישת קופונים באמצעות מכשירים חכמים היא אחת מהנקודות הבולטות ביותר של שיווק מוצלח. חלק ניכר מהמשתמשים במכשירים החכמים מוכנים לקבל את הרעיון של רכישת קופונים באמצעות המכשירים החכמים, ומודים כי קופונים שנרכשים צורה זאת מהווים חלק ניכר יותר מחייהם. קופון או מודעה פרסום מקומית שמופיעה במכשיר הנייד מאפשרת למשתמש לקבל מבצעים לפי מיקום ולפי תחומי עניין שונים.

שיווק במכשירים חכמים בעתיד:

היום ברור לכל העוסקים בתחום השיווק המקוון כי המכשירים החכמים הם העתיד בשיווק עסקים ברשת האינטרנט. המכשירים החכמים הופכים לנגישים ליותר ויותר משתמשים, כאלה שבעבר לא השתמשו כלל במחשבים, וגם בעבור משתמשים שזונחים את הפעילות המקוונת שלהם במחשבים נייחים ועוברים לפעולות במכשירים החכמים.
צורת השיווק במכשירים חכמים עדיין לא תפסה את הצורה הסופית, והיא לא תעשה כך בזמן הקרוב. עסקים שימהרו להצטרף לשיווק מקוון במכשירים חכמים יוכלו ליהנות כבר בעתיד הקרוב מהיתרונות הרבים של המכשירים החכמים.