שיפור מבנה קוד האתר

 


שיפור מבנה קוד האתר מהווה כלי מרכזי בקידום האתר שלכם. פיתוח או שדרוג קוד אתר, ובניית אתר נקי ונגיש לא רק מאפשר לגולשים ליהנות מחוויית גלישה חיובית, אלא גם מאפשר למנועי החיפוש לסרוק בקלות רבה יותר את כל דפי האתר, מאפשר טעינה מהירה יותר של הדפים ומרכז בעצם את כל היתרונות של ההתאמות במבנה האתר.
שיפור מבנה קוד האתר כולל: שימוש ב CSS, שימוש במפות אתר, שימוש בכתובות URL ידידותיות , שימוש במסגרות או javascript, שימוש נכון בפלאש, תאימות קוד האתר לתקני W3, ומבנה קישורים נכון בדפי האתר השונים.

המטרות של שיפור מבנה קוד אתר

  • חווית גלישה חיובית למבקרים באתר.
  • הכוונה לסריקה נכונה על ידי בוטים של מנועי החיפוש.

שיפור מבנה קוד האתר הוא תהליך מורכב, אשר משפיע בצורה ניכרת על קידום האתר שלכם ודירוגו במנועי החיפוש. תהליך שיפור מבנה קוד האתר אשר מתבצע על ידי מומחי הפיתוח של web-seo , הוא תהליך איכותי, אשר מתחיל כבר באבחון המקצועי של האתר, דרך עבודות הבנייה או השיפוץ הרבות והמורכבות , שיפור מבנה קוד האתר לקבלת אתר איכותי , בנוי ומותאם היטב הן לגולשים והן למנועי החיפוש.
אם יש לכם שאלות נוספות או שאתם מעוניינים ליצור עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים בנושא שיפור מבנה קוד האתר, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון או באמצעות שליחת טופס כאן.

תהליך שיפור מבנה קוד האתר כולל

  • בחירת שפת התכנות הנכונה לאתר שלכם.
    ישנן שפות שונות לתכנות ובנייה של אתרים לרשת האינטרנט. בעזרת שפות התכנות השונות ניתן לבנות אתרים שונים ומגוונים, ואף ליצור אתרים זהים באמצעות שפות תכנות שונות. ישנן שפות תכנות אשר מתאימות יותר לגולשים, נוחות יותר ומציגות את האתר, התוכן ועיצובו בצורה מושכת יותר לגולשים , אך לא מתאימה לסריקה על ידי בוטים של מנועי החיפוש, ולכן אינה מתאימה לקידום אתרים. אין זה אומר שלא ניתן לבצע קידום לאתר זה, אך עם זאת חשוב מאוד לבצע בחירת שפת תכנות נכונה לאתר שלכם ולמטרות שלכם.
    מומחי הפיתוח של web-seo יבצעו כבר באבחון קוד האתר את בדיקת שפת התכנות והתאמתה למטרות של האתר שלכם. לאחר מכן יוכלו לבחור לכם את שפת התכנות הנכונה, ואת השינויים שהאתר שלכם יצטרך לעבור.
  • שימוש בפקודות הנכונות , בהתאמה לגולשים ומנועי חיפוש כאחד.
    מבנה קוד אתר נכון, מאפשר קידום איכותי יותר של האתר ונוחות לגולשים המבקרים באתר שלכם.
    אנחנו מעוניינים ליצור אתר אשר זהה בתצוגה הן לגולשים והן למנועי החיפוש, כך שגם אלה וגם אלה יראו את האתר שלכם בצורה זהה, ימצאו ויסרקו את התכנים השונים של האתר שלכם מהירה, ואת אלה ניתן להשיג רק באמצעות שימוש בפקודות הנכונות בשפת התכנות.
  • שדרוג הפונקציונליות של האתר לגולשים ולבוטים של מנועי החיפוש.
    אתר שנבנה כבר מההתחלה בצורה נכונה יכול לחסוך לבעל האתר אלפי שקלים בקידומו. אפשרויות הוספת תגיות ותיאורים לתכנים שונים של האתר יאפשר לכם כבעלי האתר פונקציונליות רבה יותר בקידום ובניהול התוכן של האתר שלכם. כמובן, שבאמצעות שימוש במאפייני קידום כבר בבנייה ובהוספת תכנים משדרגים את ההתאמה של האתר למנועי החיפוש.
    נוסף על כל אלה, שימוש במגוון כלים כמו מערכת צ'אט , פורומים או פנייה באמצעות טופס יצירת קשר ישדרגו את הפונקציונליות של האתר שלכם לגולשים המבקרים באתר שלכם.
  • בניית מילות מפתח, קישורים, כותרות, שמות תמונות, כותרות של תמונות…
    בנייה נכונה של האתר, שיפור או שדרוג שלו מתחיל כבר מבניית מילות המפתח, הקישורים והתיאורים והתגים השונים של כלל המאפיינים באתר. כתיבת תגים ותיאורים נכונים , שיפור או שדרוג המאפיינים הללו משפיע באופן ישיר על קידום האתר שלכם
  • ניקיון קוד האתר מתגים מיותרים.
    תגים מיותרים הם מחלה של כל האתרים ברשת האינטרנט. ככל שאתר קיים יותר זמן, ובעל דפים ותכנים רבים יותר , לרוב יהיו בו תגים מיותרים רבים יותר. הדבר עלול לפגוע בתצוגה לגולשים, כמו למשל תווים שמוצגים סתם כך, או אפילו הכוונה לדפים לא קיימים, אך עבור הבוטים של מנועי החיפוש לתגים מיותרים השפעה על אופן הסריקה והדירוג של האתר.
  • בדיקת תאימות האתר לתקן W3.
    בכדי לבצע שיפור איכותי במבנה קוד האתר עלינו לעבוד על פי התקנים של W3 . התאמה מלאה של קוד האתר לכלל הדפדפנים, והגולשים מאפשרת למבקרים השונים חוויית גלישה חיובית ללא קשר למאפייני הגולש, ומאפשרת סריקה ודירוג טוב יותר על ידי מנועי החיפוש.

שיפור מבנה קוד האתר הוא חלק נכבד מתהליך האופטימיזציה של אתר , וחובה לבצע שלב זה ביסודיות ובצורה מקצועית , שכן זהו חלק מהבסיס עליו יושב כל מבנה האתר. מומחי הפיתוח של web-seo ממוקצעים בביצוע כלל הבדיקות וההתאמות בקוד האתר בכדי לתת לאתר שלכם את הבסיס הטוב ביותר להתפתחות.

אם יש לכם שאלות נוספות בנושא שיפור קוד אתר , או שאתם מעוניינים לקבל הצעות אטרקטיביות מ web-seo אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון או באמצעות טופס יצירת קשר.

צור קשר

השם שלך (חובה)

הדואר האלקטרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

תכנית קידום עוד היום!

072-2509393

המומחים שלנו ממתינים לשיחה שלכם
קבלו את תכנית השיווק שלכם, היום!

שותפים מוסמכים

google adwords certified partner