קישורים מתוכניות שותפים

 


בניית מערך קישורים לאתר שלכם הוא חלק מרכזי בביצוע קידום איכותי של האתר שלכם. לקישורים שונים ישנה חשיבות שונה והשפעה שונה על חשיבות הקישור בדירוג דפי האתר שלכם על ידי מנועי החיפוש. בחירת שיתוף פעולה בין האתר שלכם לבין אתרים אחרים ברשת והחלפת קישורים הדדיים הוא נושא שיש לבצע בכובד ראש מכיוון שלקישורים אלה יש השפעה הן מבחינת דירוג דפי האתר שלכם ( PageRank) וגם השפעה מבחינת חישובי עלות מול תועלת.

מה זה תוכנית שותפים?

תוכנית שותפים זה כלי הכרחי לשיווק עבור כל עסק מקוון. תכנית שותפים זאת אחת הדרכים היעילות והזולות ביותר לקבלת כמות גדולה של גולשים מכוונים לתחום העסק שלכם, וכתוצאה להגביר את המכירות. תכנית השותפים שלך בהכרח אומרת כי יהיה נפח גולשים מוגבר, יותר מכירות ואופטימיזציה של העסק שלך למנועי החיפוש השונים.

איך עובדת תכנית שותפים?

אחרי נרשמים לתכנית השותפים, מגוון רחב של מפרסמים ירצו לפרסם את העסק שלכם באתר שלהם. המפרסמים , או שותפים, ישימו קישורים לאתר שלכם באתרים שלהם. השותפים ירצו להעביר אליכם גולשים , בשביל שהגולשים יבצעו אצלכם באתר רכישות. ואתם? תשלמו עמלה קבועה אך ורק עבור רכישות , או פעולות שבוצעו באתר שלכם.

למה קישורים מתכנית שותפים טובים כל כך לקידום האתר שלך?


איכות הקישורים:

קישורים מתכנית שותפים הם קישורים המביאים גולשים לאתר שלכם. הקישורים מגיעים מאתרים לגיטימיים חיצוניים ומכווינים אליכם גולשים שישהו באתר שלכם ויהיו מעוניינים לבצע רכישות.
נפח גלישה: הגולשים המגיעים אליכם לאתר מאתרי השותפים לא היו מגיעים מהאתרים החיצוניים לאתר שלכם אם הם לא היו מעוניינים בביצוע רכישות או פעולות בתחום העסק שלכם. הקישורים הללו כל כך טובים מכיוון שהם לא רק מגיעים מאתרים שונים ומגוונים, אלא גם מכיוון שהם מביאים נפח גולשים שמעוניינים לבצע פעולות באתר שלכם.

ידידותיות למנועי החיפוש:

מנועי החיפוש נותנים משקל בדירוג אתרים לא רק לקישורים הקיימים אלא גם לכמות הגולשים שמכוונים דרכם וזמן השהיה של גולשים מופנים באתר שלכם, והפעולות שהם מבצעים אצלכם באתר.
באמצעות תכנית שותפים, השותפים שלכם יהפכו למקדמים של האתר או העסק שלכם במנועי החיפוש. אתם בוחרים את פורמט הקישורים ממגוון רחב של פורמטים קבועים, ומקבלים את שיטת הקישור הטובה ביותר – קישורים של השותפים לאתר שלך הם ללא תוספות של פרמטרים ל URL .

תכנית השותפים שלנו:

קישורים מתכניות שותפים מהווים כלי חזק מאוד לקידום אורגני וממומן כאחד. שיווק באמצעות תכניות השותפים שלנו (קישור) הוא האמצעי היעיל ביותר והמהיר ביותר להגדלת היקף הפעילות באתר שלך בצורה ניכרת ולהעלות את דירוג דפים שלך וכתוצאה את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש.

כדי לקבל פרטים נוספים בנושא בניית קישורים בעזרת תכניות שותפים, לשאלות נוספות או בכדי להצטרף לתכנית השותפים צרו עמנו קשר בטלפון או באמצעות טופס יצירת קשר.

צור קשר

השם שלך (חובה)

הדואר האלקטרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

תכנית קידום עוד היום!

072-2509393

המומחים שלנו ממתינים לשיחה שלכם
קבלו את תכנית השיווק שלכם, היום!

שותפים מוסמכים

google adwords certified partner