ארכיון חודשי: ספטמבר 2011

 

ספט
20

0


עולם הרשתות החברתיות עומד בפני שאלה קיומית אמיתית: האם אנחנו הולכים לראות דעיכה של השימוש ברשת החברתית שכבשה את חיינו כרוח סערה? ברור לכולם כי גוגל + לא יכול להתחרות בפייסבוק, אך הכשלון הצפוי מצד אחד, ומפתיע מצד שני מבית היוצר של גוגל מעלה תהיות אודות עתיד הרשתות החברתיות. כנראה שרק הזמן יוכל להגיד אם כבר נמאס לנו מרשתות חברתיות , או שזאת רק מהמורה…
להמשך קריאה

ספט
20

0


קידום אתרים הוא מקצוע לכל דבר! כאן תוכלו ללמוד על חדשות , שינויים ועדכונים שהתרחשו בעולם האינטרנט, ובעולם קידום האתרים ברשת.
להמשך קריאה

ספט
20

0


פרסום אתרים, או יותר נכון " מסעות פרסום ממומנים " מאפשרים לבעלי אתרים ועסקים מקוונים לשווק את המוצרים באינטרנט בהתאמה מלאה. מה זה אומר? מסעות פרסום ממומנים בתשלום לפי : הקלקה, חשיפה, פעולה, בדמיה החברתית , ברשתות החברתיות מסעות הפרסום הממומנים מתחילים לפעול באופן מיידי: המודעות שלכם יהיו במקום הרלוונטי עוד היום! התאמה מלאה של מסע פרסום ממומן לעסק שלכם: מוצרים, האתר שלכם, קהל היעד שלכם, מילות חיפוש ועוד… תשלום קבוע בעבור פעולות שאתם רוצים בלבד! הכלים המתקדמים של מסעות הפרסום הממומנים: סטטיסטיקה, התאמה, מעקב אחר ביצועים, אופטימיזציה פרסום אתרים באינטרנט ושיווק באמצעות מסעות פרסום ממומנים באפיקים שונים הוא מקצוע לכל דבר. בואו ללמוד על האפשרויות השונות באתר, אך את העבודה תשאירו בידיים של המומחים שלנו
להמשך קריאה

ספט
20

0


תכניות שותפים מאפשרות לבעלי אתרי ועסקים מקוונים לנצל באופן מרבי את תכניות השיווק השונות. קהילה רחבה בעלת אינטרסים משותפים בעלי אתרים המעוניינים לקדם את המוצרים שלכם בעלי חנויות אשר מעוניינים לשלם עבור קידום מוצרים קידום אתרים SEO משותף למפרסמים ושותפים כאחד תשלום וקבלת תשלום רק עבור תוצאות בפועל לתכניות השותפים מגוון רחב של אפשרויות ומאפיינים. בעלי אתרים רבים מדי לא הבינו את היתרונות הרבים שיש לתכניות השותפים להציע. בואו ללמוד על תכניות שותפים ועל היישומים של התכניות השונות – כך תוכלו להתחיל ולהרוויח באמת מהאתרים שלכם.
להמשך קריאה

ספט
20

0


המכשירים החכמים הולכים ותופסים חלק ניכר יותר מחיינו. וככל שהזמן עובר, השימוש באפליקציות השונות שהמכשירים החכמים מאפשרים הולך וגובר. השיווק והשימוש במכשירים החכמים מאפשר: פעולות מהירות – המשתמשים במכשירים החכמים רוצים מידע זמין, ובאופן מיידי. בידור – אפשרויות קידום ואפיקי שיווק חדשים, כדי לתת למשתמשים מענה מהיר לכל צורך לבידור, למזון ובעצם כל נושא. רשתות חברתיות – יותר זמן ברשת, אומר אפילו יותר זמן ברשתות החברתיות. נגישות לאינטרנט מכל מקום – גלישה באינטרנט מעולם לא הייתה יותר נוחה ופשוטה, בלחיצת כפתור אחת ומכל מקום. קהל יעד חדש לחלוטין – כמות המשתמשים הולכת וגדלה, וכך גם כמות המשתמשים שביכולתם להשתמש באפליקציות רשת שונות , לגלוש לאתרים חדשים, ולכנס לאתר שלכם!
להמשך קריאה

ספט
20

0


הרשתות החברתיות נכנסו לחיינו כרוח סערה, ואת מלוא הפוטנציאל של קידום האתרים במדיה החברתית אנחנו רק מתחילים להבין. קידום אתרים לפי חתכי אוכלוסיה קידום האתר שלכם לפי קהל היעד של העסק שלכם אפשרויות שיווק חברתיות – שיווק ויראלי בניית קהילת לקוחות ומשתמשים לאתר שלכם ולמוצרים שלכם התאמה טובה יותר למנועי חיפוש לרשתות החברתיות יכולה להיות השפעה מכרעת על קידום האתר שלכם ברשת האינטרנט.  בידיים הנכונות ניתן להפוך את הרשתות החברתיות למנוע שיביא את האתר שלכם למקומות חדשים וטובים יותר. 
להמשך קריאה

ספט
19

שיווק באינטרנט

פורסם בקטגוריה שיווק באינטרנט על-ידי מנהל

0


אמרתי זאת פעם ואגיד זאת עוד פעם רבות – עולם האינטרנט הוא ארץ האפשרויות הלא מוגבלות! שיווק איכותי ברשת האינטרנט הוא אחד הכלים החזקים ביותר להפיכת האתר וכתוצאה גם העסק שלכם לרווחי באמת! שיטות השיווק השונות או יותר נכון, אפיקי השיווק ברשת נחלקים למספר קטגוריות: קידום אורגני קידום ממומן תכניות שותפים שיווק במכשירים חכמים שיווק ברשתות החברתיות מיתוג באינטרנט שילוב נכון ומקצועי של אפיקי הפרסום השונים, על ידי מומחי קידום, הוא שיהפוך את תהליך השיווק של האתר שלכם לכל כך מכריע. כדי לשווק באינטרנט בצורה איכותית, צריך להתבסס על ניסיון בשיווק. לכן, בחירת חברת שיווק איכותית הוא תהליך שיש לחשוב עליו פעמיים.
להמשך קריאה

ספט
19

0


איך בוחרים את חברת האחסון נכונה או את שרת האחסון הנכון, כשיש כל כך הרבה אפשרויות בחירה? לא ממהרים! עושים היכרות בסיסית עם עולם האחסון סקר שוק קצר – בדיקה ראשונית של מחירים וחבילות אחסון חשוב להבין! מה מציעים לכם ואילו שירותי אחסון אתם צריכים באמת. אם אתם קוראים שורות אלה , אתם במקום הנכון – באתר Web-Seo תוכלו ללמוד מה ההבדלים בין השרתים השונים.
להמשך קריאה