שיתופי פעולה וקישורים הדדיים

 


בניית מערך קישורים לאתר שלכם הוא חלק מרכזי בביצוע קידום איכותי של האתר שלכם. לקישורים שונים ישנה חשיבות שונה והשפעה שונה על חשיבות הקישור בדירוג דפי האתר שלכם על ידי מנועי החיפוש. בחירת שיתוף פעולה בין האתר שלכם לבין אתרים אחרים ברשת והחלפת קישורים הדדיים הוא נושא שיש לבצע בכובד ראש מכיוון שלקישורים אלה יש השפעה הן מבחינת דירוג דפי האתר שלכם ( PageRank) וגם השפעה מבחינת חישובי עלות מול תועלת.

איך מבצעים החלפת קישורים בצורה נכונה?

 

בחירת שותף פוטנציאלי

ברשת האינטרנט מגוון עסקים עמם ניתן לשתף פעולה ולבצע החלפת קישורים הדדיים. עם זאת, חשוב מאוד לדעת איך לבצע שיתוף פעולה נכון עם עסקים מקוונים או בעלי אתרים נוספים. לכל אתר דירוג שונה, איכות שונה, ייעוד וקהל יעד שונה. עקב "שווי " אתרים שונה , והתמורה שאתרים אלה מבקשים עבור ביצוע החלפת קישורים.
בחירת שותף פוטנציאלי לביצוע החלפת קישורים היא תהליך הכולל בחינת האתר והעסק של השותף, התאמתו או חוסר התאמתו לתחום העיסוק שלנו, תנועת גולשים וקהל היעד של הגולש וקישורים נוספים הקיימים לאתר השותף.
את בחירת השותפים ובחינת ההתאמה יש לבצע על ידי מומחה רשת , בעל ניסיון בכדי ששיתוף הפעולה והחלפת הקישורים לא יפגעו בדירוג האתר שלכם.

יצירת קשר

מאחורי עסקים ברשת האינטרנט עומדים בדרך כלל שני אנשים: בעל העסק ומנהל האתר. בכל מקרה של פנייה חשוב לבצע את הפנייה ברמה עסקית ואישית כאחד. הצגת העסק שלך והצגת המטרות שלך חייבת להיות כנה, אחרת לא תתקבל מאותה הסיבה שאתם לא הייתם מקבלים את ההצעה לשיתוף פעולה. בפנייה ללקוח פוטנציאלי חשוב לזכור למי הפנייה שלנו מופנת, איזה ומי עומד מאחוריו. שלב יצירת הקשר חשוב מאוד לביצוע סגירת עסקה, וגם במקרה זה חשוב לדעת איך לבצע פנייה נכונה למשתף פעולה פוטנציאלי.

החלפת קישורים

החלפת הקישור הוא השלב הטכני של ביצוע שינויים והתאמות בקוד האתר. החלפת קישורים ראש בראש, או קישור כנגד קישור לא מתבצעת ישירות בין שני אתרים. אם מתאפשר, ישנה עדיפות לבצע את החלפת הקישורים באמצעות אתרים מקשרים. את הקישורים נעביר דרך אתר נוסף בכדי לשמור על ערך הקישור. את החלפת הקישורים חשוב מאוד שיבצע מנהל האתר בכדי לבצע את הקישור כמו שצריך, ובעיקר בשביל לבדוק את טיב הקישור הנכנס מאתר השותף החדש.

סכנות?

רשת האינטרנט מוצפת בבעלי עסקים, פורטלים, אתרי תוכן ועוד הרבה הרבה. בדיוק כמו בעולם העסקים הלא מקוון קיימים גם ברשת עסקים מפוקפקים או עסקים המחפשים לנצל בעלי עסקים אחרים. נוסף על כך רשת האינטרנט מאפשרת לבעלי עסקים הללו להסתוות מאחורי חזות שקרית.
חוות שרתים וקניית קישורים נחשבות שיטות קובע שחור – פסולות על ידי מנועי החיפוש, ובמקרים לא נדירים עלולים האתרים לספוג פגיעה בדירוג האתר. קישורים לא תקינים, או הורדת הקישור אחרי סוף תקופת שיתוף פעולה פוגעים בצורה ניכרת בדירוג האתר במנועי החיפוש.
הפסד עלויות הוא לא מן הנמנע, בחירת שותף לא מתאים, בנייה קישור לא טובה, כל אלה הם סכנות בביצוע החלפת קישורים לא מקצועית.

שיתוף פעולה והחלפת קישורים הדדיים יכולים להעלות את דירוג אתר שלכם ואף להביא גולשים חדשים לאתר שלכם מאתר השותף, ומצד שני החלפת קישורים מסוכנת עלולה לפגוע בדירוג האתר שלכם ואף להעיף את האתר שלכם מאינדקס מנוע החיפוש.

מנועי החיפוש נותנים לקישורים חיצוניים ובמיוחד לקישורים איכותיים שמקורם בשיתופי פעולה אמתיים משקל רב בדירוג אתרים. לכן, החלפת קישורים הדדיים ושיתוף פעולה חייבים להיעשות על מומחה קידום בשביל באמת לממש את מלא הפוטנציאל של האתר שלכם והקישורים הנכנסים.

בניית מערך קישורים, ובמיוחד קישורים הדדיים צריכים להתבצע על ידי מומחי רשת בלבד.
מומחי הקידום שלנו מכירים את חיים ונושמים את עולם האינטרנט, ולכן הם הצוות המתאים ביותר לבניית שיתופי פעולה וקישורים הדדיים איכותיים.
אם יש לכם שאלות נוספות , או שאתם מעוניינים לקבל הצעות עבור האתר שלכם, צרו עמנו קשר בטלפון או באמצעות טופס יצירת הקשר.

צור קשר

השם שלך (חובה)

הדואר האלקטרוני שלך (חובה)

נושא

ההודעה שלך

תכנית קידום עוד היום!

072-2509393

המומחים שלנו ממתינים לשיחה שלכם
קבלו את תכנית השיווק שלכם, היום!

שותפים מוסמכים

google adwords certified partner